לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2003

המצאת המאה!




אמנם אני די חדשה אבל כבר יש לי תובנות לגבי תופעת הבלוג שאני משתוקקת לחלוק איתכם!


ככל שאני חושבת על זה, זה פשוט לא ייאמן שלא הייתי מודעת כלל לאתר הזה עד לפני חודש בערך. עולם שלם ועשיר התקיים תחת אפי ללא ידיעתי!! עולם זה מתחלק לכמה סוגים: יש את הבלוגים בסגנון: "קמתי, התרחצתי, שלחתי את הילדים לבית הספר וכו'. יש את היפהפיים שמעצביהם יושבים בוודאי שעות בחיפושים אחרי אימאג'ים ראויים וסלוגנים שנונים. יש את המתבגרים שהם נראים לי השולטים ויש את המהגגים. זה יפה שכל אחד יכול למצוא לו מקום.


הדבר המדהים ביותר בתופעה הזו הוא שהוא מפתח את יכולת ההקשבה שלנו. בסיטואציה של קריאת בלוג אנחנו מרוכזים לחלוטין בדברי האחר קוראים שוב אם יש צורך כדי שנוכל להגיב בצורה ראויה.


זה לא קורה במציאות. בשיחה עם חברים, אנחנו לא תמיד כה קשובים. חלק מהזמן אנחנו עסוקים בלתכנן את התשובה שלנו, או מחכים לספר את הסיפור שלנו. כאן החוקים אחרים. אנחנו קוראים בזמננו החופשי במלוא תשומת הלב. איזה יופי!!


חוק חברתי יפה שפועל כאן זה שככל שתשקיע יותר, כך תרוויח יותר! הגבת, יגיבו גם אליך. תחשבו אם זה כך בחיים הרבה פעמים ההשקעה היא חד-צדדית! כאן אנשים יוצאים מגדרם כדי לתת תשומת לב לאחרים. ובחיים?


עוד דבר מקסים: הכתיבה בבלוג מחדדת את ההסתכלות שלנו על החיים. גם אירועים טריוויאלים מקבלים משמעות סיבוב בקניון, רופא שיניים (בקרוב), הדרך מפה לשם פתאום אנחנו משקיעים מחשבה בפרטים הקטנים שמרכיבים כל אירוע ועושים אותו ראוי לפוסט. כך אנו חווים יותר לעמוק את החוויות שאנו עוברים.


מישהו יקרא את זה מישהו יזדהה ויגיב. מקסים!!


ומה בעניין הרחבת מעגל החברים? פתאום יש המון חברים חדשים. שמתי לב שיש חברים מ"בחוץ" שחיים יחד גם כאן. יש שהפכו וירטואלי לריאלי - שוב - יש ויש. בתור פריקית של בני אדם - זה גן עדן בשבילי...


וכמובן, בשבחי האנונימיות, היכולת לדבר על סודות כמוסים ולפרוק מטענים דחוסים היא יעילה יותר מהרבה שעות טיפול. מעגלי התמיכה הנפתחים עוד ועוד נותנים כל כך הרבה כוח.


אז אני שמחה שאני כאן ושאתם איתי!

נכתב על ידי , 29/12/2003 18:47  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-7/2/2004 19:36




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)