לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2004

New Year Resolutions


מיליוני בריטים הלכו לישון הלילה עם דף מקופל מתחת לכרית. לפי המסורת הבריטית, לקראת כל שנה חדשה יש להכין את רשימת ההחלטות לשנה החדשה ובמקור: New Year Resolutions.

איזה יופי! תראו מה זה אומר קודם כל, שנה חדשה מביאה איתה התחלה חדשה ולכן הזדמנות להתחיל מחדש. נגיד שההחלטות שרשמת בשנה שעברה לא רלוונטיות אז אפשר להתחיל הכל מחדש. האופטימיות במיטבה. מעבר זה, יש מקום לדבר כאן על ההתכוונות. לפי אמונתי, (שאינה קשורה לדת זו או אחרת), עצם ההתכוונות למשהו כבר מקרב אותו אלי. דבר נוסף, עצם העיסוק ברשימה מעין זו גורמת לנו להפריד את העיקר מהתפל ולשאול את עצמנו מה באמת אנחנו רוצים. כבר הזכרתי את העניין של התנהלות בחיים אני חושבת שהרבה אנשים פשוט מתנהלים באוטומט מיום ליום, משנה לשנה מבלי לשאול את עצמם שאלה פשוטה כמו האם זה באמת מה שאני רוצה? או מה אני באמת רוצה... וכך עוברים חייהם בהתפשרות גורפת כי הם לא מביאים את עצמם. להביא את עצמך זה אומר קודם כל לא להיות תגובה. זה אומר להיות אקטיבי ולא פאסיבי, זה אומר להאמין שיש לך זכות לבחור. כל דבר.

כן יש לי רשימה אבל בתור פוסט ראשון לשנה חדשה, מלאת הזדמנויות והבטחות, אני רוצה לסיים כאן ולקוות שנוכל תמיד לעמוד במשימות של עצמנו.

נכתב על ידי , 1/1/2004 09:45  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-11/9/2004 14:41




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)