לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2004

מועדון הסרט הטוב



אני כל-כך אוהבת קולנוע. זה לא רק הסרט זו החוויה של הישיבה בחושך והניתוק מהעולם הרגיל, הגודל של המסך האופן בו הסרט עוטף אותך דבר שאינו מתאפשר גם על מסך הפלזמה המשוכלל ביותר בבית!! יש משהו חגיגי ביציאה לסרט אינך יודע לאיזה עולם תשאב, איזו חוויה מצפה לך אתה מגיע פתוח אני אוהבת את כל סוגי הסרטים מלבד אלה שיש בהם אלימות. קשה לי מאד לשאת אלימות בכלל בחיים ולכן בן זוגי סובל ממחסור בסרטי אקשן.


אתמול היינו בסרט "אבודים בטוקיו". הסרט הפתיע אותי כי הוא ממש לא סרט אמריקאי טיפוסי אין לו הפי אנד, אין בו אקשן. זהו סרט של דקויות. אך מבחינתי, בעיקר, זהו סרט של פוטנציאל לא ממומש: פוטנציאל שיש במפגש בין כל גבר ואישה שיש ביניהם משיכה. בסרט הזה נראה לעיתים שהוא מתייחס אליה כאל מי שהיתה יכולה להיות בתו. אך לעיתים נראה שהיא מסמלת עבורו את כל מה שהיה ואיננו עוד בחייו. הוא היה יכול בקלות לטעום שוב. היא היתה פתוחה ונכונה. אבל הוא לא.


יש הרבה מה לומר בזכות הפוטנציאל הבלתי ממומש. לי, כמובן, זה עורר אסוציאציות פרטיות. הסיטואציה הזאת של ניתוק פיזי מהבית להיות עם מישהו בעיר רחוקה.. אבל גם אנחנו, אז, לא מימשנו את הפוטנציאל וזה מה שעשה את זה כל כך נפלא


מצד אחד, זה מתסכל כי בתור צופה, אתה רוצה שזה כבר יקרה. אבל דווקא בגלל שזה לא קרה יצאתי מהסרט בתחושה טובה ממש כמו אחרי מפגש עם פוטנציאל לא ממומש


נ.ב.


הייתי מתה לדעת מה הוא לחש לה באוזן כשהוא חיבק אותה בסוף...

נכתב על ידי , 11/1/2004 08:16  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-7/5/2005 14:18




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)