לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2004

גם אני בבית



יש לי "פתק "מהרופא חשש לדלקת בבלוטת המגן. מאז לימודי טבע ביסודי לא דיברו איתי על בלוטת המגן. פתאום יש לי שם דלקת. בדיקות ועניינים ואני ישר הולכת מחשב ועושה חיפוש. אתם מכירים את שלושה בסירה אחת? ההיפוכונדר שם מגלה באנציקלופדיה של המחלות שיש לו הכל חוץ מעווית צוואר הרחם גם אני!!!


הגוף שלנו הוא מדהים. הוא אמור לפעול מבלי שניתן עליו את הדעת אני לא רוצה להרגיש את בוהן שמאל ולא את המעי הגס ובטח שלא את בלוטת המגן. כי אז כל שאר האיברים נעלמים ונשארת רק הבלוטה הזאת והיא מפחידה נורא!!!! בחיי ראיתי תמונה באינטרנט של אחד עם דלקת בבלוטת המגן וכל הצוואר שלו היה נפוח. אמא'לה


אני לא יודעת אם אני היפוכונדרית. חברה שלי אומרת שכן. אני רק לא רוצה להיות חולה. אני מאמינה גדולה בחיזוק מערכת החיסונית כמנע. לוקחת פרופוליס ואכינצאה ומשתדלת לא לקחת אנטיביוטיקה בכלל. אני בטוחה שזה מה שהפיל אותי הפעם. לפני שבועיים עשו לי טיפול שורש והיה סיבוך שבגללו קיבלתי אנטיביוטיקה של סוסים. פחדתי לא לקחת.


אז היום אני בהתאוששות אחרי לילה נוראי. ככה פתאום יום חופשי. נדמה לנו שאם נהיה יום אחד בבית הכל יסתדר.כל ערימות הניירות ייעלמו, כל הפינות החשוכות יטופלו, התמונות ייכנסו לאלבומים והספר הזה שהתחלתי לקרוא, אולי סרט בטלויזיה. לא ולא. זה לא עובד ככה. והזמן זה שעובר כל כך לאט כשאנחנו רוצים להגיע הביתה פתאום תופס תאוצה והנה כבר כמעט 10:30 ועוד לא עשיתי כלום.


נכתב על ידי , 13/1/2004 10:24  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-13/1/2004 19:29




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)