לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2004

DETAILS




אני בן אדם של פרטים.


אני נהנית הנאה גדולה מניואנסים.


תשומת לב לפרטים מרגשת אותי - בעיצוב בגד, מוצר, בית, רהיט, חנות כל דבר


מעצבים כמו פיליפ סטארק מרגשים אותי בכל דבר שהוא מעצב מוקדשת מחשבה רבה לפרטים.


תמיד מפליאה אותי ההכרה שרוב האנשים לא נותנים את הדעת לפרטים. משפט זה נאמר בפליאה כנה ולא בטון ביקורתי מכיוון שלנושא זה יש צדדים לכאן ולכאן. אבל תהיתי: כמה אנשים שמו לבם , למשל, לעובדה שעיצובו של בלוג זה שונה בשנית שינוי שהוא היה ממש דרמטי בעיני- הורדת הרקע האפור של הכותרת ושינוי הטקסט. ואולי זה בכלל לא חשוב כי מה שחשוב זה התוכן! או, למשל, העובדה שהטקסט בפוסט הזה מעוצב בצורת כד. זהו, לדעתי, חלק חשוב של הפוסט שהוא בעצם פוסט ויזואלי. היה לי סיפוק רב מהתוצאה ואני מאד נהנית להסתכל על זה אבל היה לי ברור שאנשים לא ישימו לב! למזלי, ההנאה הפרטית שלי אינה תלויה בדבר, אבל אני לא יכולה להימנע מהמחשבה שמי שלא שם לב לפרטים מפסיד. אני גם חושבת שמי שכן שם לב לפרטים מפסיד!


ההקפדה על פרטים יכולה לעצור את הזרימה הטבעית של החיים. במיוחד כאשר נתקלים במשהו שלילי. כי כל עוד הכל בסדר, זה מאד מהנה. אבל אם לא הכל מושלם זה קשה מאד.זוהי התרכזות במיקרו ולא במאקרו. אין לי ספק שעצם איזכור המילה "מושלם" יקפיץ כמה אנשים. לכן אקדים ואומר שחיי אינם מושלמים, הבית שלי תמיד מבולגן (וכבר דיברנו על זה) ואף אחד לא מושלם (חוץ מאבא שלי ויש לו אפילו חולצה שאומרת את זה!!). אבל בתוך הבלגן של הבית שלי אין אף פריט שהוא "סתם".


אבל אולי, בכל זאת, משהו בזכות הפרטים: הם מוסיפים צבע לחיינו, הם התפרים הפנימיים שהופכים את הבגד לאיכותי יותר, הם התוצאה של מחשבה, יסודיות ויצירתיות. הם שווים תשומת לב!


קצב החיים ההיסטרי מעניק "זמן מסך" קצר ביותר לכל דימוי העובר בדרכנו. אנחנו צריכים לקלוט כמה שיותר אינפורמציה בזמן קצר. אז ברור שהפרטים נשמטים מתשומת ליבנו. אבל אם נעניק לעצמנו "זמן איכות", נוכל ליהנות מעולם שלם של פרטים. כמו שמסתכלים על פנים של אהוב ומכירים כל מילימטר בפניו

נכתב על ידי , 20/1/2004 19:30  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-21/1/2004 10:56




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)