לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

עצוב ושמח


חודש מרץ החל בלווייה. דודתי האהובה, אחות אבי, הלכה לעולמה ונקברה אתמול. כשהייתי בת 9, גרתי בביתה במשך שלושה חודשים. הורי סיימו לארגן את המעבר לארץ ואני התחלתי את שנת הלימודים. התקופה הזו זכורה לי כנעימה ומאושרת – למרות גילי הצעיר והחסך ההורי. הקשר שנוצר אז החזיק כל השנים. היא היתה הכותל שלי בגיל ההתבגרות. היא לימדה אותי מסודות המבטח שלה. אני היחידה במשפחה שעושה את הסופגניות המפורסמות שלה.

עצוב.

כמעט כל המשפחה של אבי שרדה את השואה. עכשיו נשארו רק הוא ואחותו הקטנה. אני שואלת את עצמי מה אנחנו, הדור השני, עושים כדי להמשיך את המורשת המשפחתית ואני מגלה בעצב, שכל אחד מאיתנו, בני הדודים, עוסק בעולמו ואין כמעט נקודות מפגש. דווקא מהבחינה הזאת, לכל מוות יש נימה מקרבת. כבר אתמול הרגשתי את זה, אצל בן דודי לאחרי הלוויה. אני תמיד מקנאה במשפחות מגובשות כאלה – גם בין אחים וגם בין בני דודים – שיש חברות שהיא חורגת מהמחוייבות המשפחתית. זה חסר לי.

 

אבל המשך חודש מרץ צופן בחובו הרבה טוב. ביום שני הקרוב אני טסה לניו יורק – ממש כמו לפני שנה. אדווח מהשטח ואני מצפה מאד לנסיעה הזו – ולכל ההפתעות הפוטנציאליות.

שמח.

 

כרגיל, הרבה פוסטים נגנזים לפני כתיבתם. הראש כל הזמן עובד, מעבד, קולט ורוצה גם לפלוט.... רק זמן חסר.

חודש טוב לכולם.

נכתב על ידי , 2/3/2006 17:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-4/3/2006 11:38




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)