לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

קול צף


דבר כזה עוד לא קרה לי. עדיין לא החלטתי במי להצביע. אני יודעת שאני לא לבד אבל כאדם החלטי ביסודי, זה מרגיש מאד מוזר. אני מלקטת אינפורמציה מקרית ונאחזת בדברי חוכמה של אנשים שאני מעריכה והולכת ומתגבשת לי דיעה – עד שמישהו ישכנע אותי אחרת...

לא לבחור זו לא אופציה וכמו שמישהו אמר השבוע – מי שלא בוחר, נותן כוח לשלוש מפלגות: ש"ס, מפד"ל וליברמן. בוחריהם בטוח ילכו לקלפי והם יתחזקו על חשבון המפלגות הגדולות, אשר בוחריהם העצלנים יישארו בבית. אין לנו את הלוקסוס הזה. להצביע חייבים. עכשיו השאלה למי.

בדבר אחד אני בטוחה – אני לא רוצה את ביבי – לא בתור ראש ממשלה ולא בשום תפקיד אחר. לכן, האופציה של קדימה היא בעייתית מכיון שאם אולמרט יזכה, הוא ילך באופן טבעי עם הליכוד – אלא אם כן, העבודה תהיה חזקה יותר. הוא הרי יכול ללכת לשני הכיוונים. לכן, למרות שיש אנשים שאני מעריכה בקדימה, ובראשן ציפי לבני, כנראה שאצטרך לתת את קולי לעמיר פרץ, וזאת למרות שאני ממש לא רוצה לראות את הקאובוי הכוחני הזה כראש ממשלה.

לסיכום, אני רוצה את ציפי לבני יחד עם בוז'י – רק לא ביבי..

 


לא סיפרתי כלום על ניו-יורק- אני יודעת. אין לי הסבר וגם אין לי צורך כרגע. אבל היה מדהים.
נכתב על ידי , 27/3/2006 00:12  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של peacemaker ב-27/4/2006 22:59




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)