לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

2/2004

ליל אמש



ישנם כאבי ראש נסבלים. לא בגלל שעוצמתם פחותה אלא בגלל הסיבה להתהוותם. הפעימות בבסיס הגולגולת גורמות לי בחילה וכל תנועה לא זהירה גורמת לכאב מפלח. יש לחץ מעל לעיניים. ניתן היה לחשוב שאין סיכוי שמי שבולעת שני גרם אספירין ביום תסבול מכאבי ראש. אבל היה שווה.


יש ערבים במועדון בהם יש אנרגיה מחשמלת - . זה קורה בעיקר באירועים כמו אתמול ערב חברים סגור לכבוד יום ההולדת של חברי היקר א'. המקום קושט להפליא ומוסיקה מחבקת ועוטפת קבלה את פני, מוסיקה המזמינה התמסרות. ואני התמסרתי. כל-כך התמסרתי .


הרופא אמר אתמול שהגיע הזמן לחזור לחיים רגילים ושאוכל להתחיל בפעילות גופנית. לא בדקתי את הדופק שלי אתמול (אחרי בריזר וודקה לימון) אבל בשלב מסוים של הערב, כאשר בחור צעיר ואנרגטי סובב אותי כמו סביבון, חשבתי שהלב שלי קופץ מתוך בית החזה. אבל לא היה לי איכפת. חגגתי את החיים ואת היום הנפלא שהיה לי ואת החברים הטובים שראיתי מסביבי הרגשתי סקסית  תחושה שמזמן כבר לא הרגשתי


אפילו העובדה שגררו לאילת את האוטו לא פגעה בהנאה אחרי שנדדנו בין חניוני הגרירה בעיר (דרומית לארלוזורוב גוררים לדולפינריום לא לרידינג.) נכנסתי למיטה ב- 3:30. כבר הרגשתי את תחילת הכאב אבל מה יכולתי לעשות לקחת כדור.LOL… ?


אז עכשיו אני מחכה שזה יעבור (אחרי מנת הבוקר) ולא מצטערת לרגע. אווץ'...


נכתב על ידי , 10/2/2004 09:41  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-11/2/2004 07:34




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)