לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

3/2004

רכבת הרים


 

היום קמתי בתחושה יותר טובה. כתיבת הפוסט הקודם והתגובות שלכם הקלו עלי. העוזרת החדשה הגיעה והכנתי כבר תוכנית עבודה כדי להקל עליה את ההתסגלות לבית. חצי שעה אחרי שהגיעה, פתאום היא אומרת לי שהיא תנקה היום אבל לא תבוא מחר. בבת אחת, יצא לי כל האויר מהבלון. שאלתי אותה אם זה בגללי והיא אמרה שבשום אופן לא (כל חמש דקות שאלתי אותה אתמול לשלומה והזכרתי לה לשתות ), שאלתי אותה אם זה בגלל שהבית גדול עליה והיא אמרה שלא. בקיצור - היא לא מוכנה להגיד לי. ניסיתי להגיד שאולי זה בגלל שהיא לא רגילה - שגם אני, ביום הראשון שלי במקום חדש, רוצה ללכת הביתה - גם אם מדובר באי קסום... והיא בשלה. לא מוכנה להגיד למה. בסוף ויתרתי - אני לא יכולה להכריח אותה אבל אני מדוכאת נורא.

 

זו תכונה מאד אופיינית לי - מצבי הרוח המשתנים, המעברים המהירים בין ה - high לבין ה- low.

 

מה עדיף?

לחיות במישור נינוח של שקט נפשי ומצב רוח יציב או לחיות על רכבת הרים - פעם גבוה בשמים ופעם עמוק ברצפה.

זו לא סוגיה שאפשר לבחור בה את התשובה הרצויה מכיון שהמבנה הפנימי שלנו הוא שמכתיב את התשובה האישית של כל אחד מאיתנו אבל בכל זאת....האם הייתי ממירה את פסגות העונג והריגוש אליהם אני מסוגלת להגיע בפלאטו של שיממון רק כדי לחסוך לעצמי את התהומות?????

 

לא.




נכתב על ידי , 2/3/2004 09:43  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-3/3/2004 10:03




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)