| |
 כל יום לומדים משהו חדש |
RSS: לקטעים
לתגובות
|
<<
מרץ 2004
>>
|
|---|
| א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
|---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | | | |
| 3/2004
I want to be a celebrity
הסלבריטאיות כמטרה בחיים. על כך מדבר היום רוגל אלפר בביקורת הטלויזיה של הארץ. אני אוהבת לקרוא אותו – הוא חריף, אינטליגנטי ומשתלח בלי חשבון – כלבבי.
איך זה קרה שהקשר בין איכות לפרסום כה נחלש? איך הגענו למצב שבו כדי להיות מפורסם אתה צריך יחסי ציבור טובים ותו לא ….? פעם האושיות שלנו היו משוררים, סופרים, אמנים, אנשי רוח. היום יש לנו את אניטה פללי, שעוד בימי נעוריה היתה פלוּלה אקסנטרית בשולי החברה. בחיים נטולי פרסומות היא היתה אובדת לעד – היא והתחת המושלם שלה….
אבל, כפי שכותב אלפר, "ערוץ 2 כונן מנגנון פרסום שהחליף את התרבות בה אנשים מפורסמים היו משכמם ומעלה, בעלי ייחוד ומסר חשוב." …"ערוץ 2 מעצב בצופיו הכרה שסלבריטאות היא הקטגוריה האנושית הנחשקת ביותר, ובו בזמן מרוקן אותה מתוכן."
ואני אומרת – תוחזר האיכות לפרסום ויפה שעה אחת קודם!!
| |
| כינוי:
בת: 66 MSN:
darling
|