לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

3/2004

ושוב איתכם




שבתי ומצאתי את הצמחים מושקים, הבית מסודר כל הכבוד לכם, חברים יקרים לא איכזבתם!


היה לי טוב לבדוק את גבולות ההתמכרות שלי ושמחתי שהצלחתי להתנתק באופן יחסי.


היה כיף למרות השינוי בתוכנית. כפי שכבר כתבתי, יש לי מעמד של כבוד בעיר הדרומית ולמרות ההתראה הקצרה קיבלנו תנאים של בקינגהם (במחיר של דרום תל-אביב) ויחס מופלא. כל זה פיצה על ההמוניות הנוראית לא לחינם אני לא יורדת לאילת בחופשות. אני פשוט לא בנויה לזה. הדם הכחול שלי לא מתערבב טוב עם הנייטיבס. סלחו לי על הסנוביות. לקח לי בערך יום וחצי עד שמצאתי את עצמי והתחלתי קצת לפרוק מתח. היום התחלתי ממש ליהנות LOL… ואז, כמובן, זה נגמר.


אבל באמת שאני רוצה לספר לכם על הדרך לאילת. במסגרת עבודתי אני יורדת בטיסה זה נוח ומהיר אבל יש משהו בירידה לאילת במכונית שאני מאד אוהבת.


קודם כל, לידיעתכם, עד קו באר שבע הנגב הוא ירוק למרות שנהגתי בקטע הזה, לא הפסקתי להסתכל לצדדים ואפרופו נהיגה שלא יקל הדבר בעיניכם. אין אדם בעולם מלבדי שהאיש שלי יכול להירדם על ידו באוטו הוא בכלל לא אוהב לשבת בכסא שעל יד הנהג אבל רצה לאגור כוח לקראת הערבה. אין עבורי מחמאה גדולה מזו.אני נוהגת והוא ישן. גם הילדים נמנמו ורק אני קראתי קריאות התפעלות מכל הירוק והצהוב מסביב. באיזור דימונה הירוק מתמעט מאד וגם חוטי החשמל הלכו ופחתו. אתם קולטים כמה עמודי חשמל וחוטי חשמל סותמים לנו את הנוף? ואז מגיעים לערבה ופשוט תענוג האופק נפתח, אין חוטי חשמל רק טבע. אני כל-כך אוהבת את המדבר. למרות אופיי העירוני, יש לי משיכה עזה למרחבים במיוחד המדבריים. השקט הזה מרגיע אותי.


אז זהו. חזרה לקלחת. יש לי הרבה קריאה אצלכם חרוצים שכמותכם.


חיבוקים.


נכתב על ידי , 31/3/2004 23:48  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אכילס ב-2/4/2004 13:35




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)