לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

4/2004

"חברות"



זה עתה סיימתי לצפות (בפעם השנייה) בסרט שנקרא "החברות הכי טובות". נזכרתי למה הוא עצבן אותי והפעם הוא שוב עצבן אותי.


המושג "חברה טובה" הוא קדוש והוא מסמל עבור כל אחת מאיתנו אישה אהובה.


אני מדברת בלשון נקבה מכיוון שזה עניין של נשים. כידוע, חברוּת בין נשים אינה דומה לשום דבר אחר. החברה הטובה שלי תעשה הכל בשבילי והיא תשמח בשמחתי ותפרגן לי תמיד.


בסרט הזה יש שלישיית חברות טובות כולן בודדות. באחת, (אנדי מקדואל היפה) מתאהב בחור צעיר והיא מתאהבת בו חזרה. טוב לב איתו אפילו שהיא היתה פעם מורה שלו., אפילו שהוא ממש צעיר. הוא מעריץ אותה, אוהב אותה, נושא אותה על כפים ולבסוף גם מציע לה נישואין. ה"חברות" שלה, במקום לפרגן לה, עושות הכל כדי להרוס לה, כי הן לא מאמינות, כביכול, שמשהו טוב יכול לצאת מזה. הן מצליחות, כמובן, והתוצאה הרבה יותר טראגית מאשר תכננו הוא מת.


ומה הסיכויים לאהבה שכזו? נגיד שלא היה מת. כמה זמן היו מחזיקים מעמד? או שזה לא חשוב


האם עדיף היה לעצור את זה כבר בהתחלה כדי לא להיפגע בהמשך?

נכתב על ידי , 11/4/2004 23:51  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-13/4/2004 23:23




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)