לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

4/2004

אהבה וסקס



או קיי- בטח גם אתם ראיתם את הדיון בפופוליטיקה על חילופי הזוגות.


יושב שם הבחור השמנמן הזה שמארגן את הערבים האלה כולו זחיחות חלקלקה ושחצנית ומציג את עצמו בתור מי שעושה טובה לאנושות בכך שהוא מאפשר לאנשים לבוא ולפרוק את תשוקתם עם אנשים אחרים. מצד שני, יושבת הסקסולוגית הפוריטנית אשר בטוחה שכל מי שמגיע לשם הזוגיות שלו ממילא בזבל. יושב הרב שמסביר את יתרונות הנידה ביצירת ריגוש מיני בתוך התא הזוגי ויושב השחקן החמוד שאומר שכל אחד יעשה מה שבא לו אבל אוי ואבוי למי שיגע בחברה שלו כי הוא קרוע עליה. וביניהם יושב הבימאי של הסרט, שרק לו נותנים לדבר בלי הפרעות כולם משתתקים כדי לא להפסיד אף פרט עסיסי. והוא מספר דווקא דברי טעם: מסתבר שמבין בני הזוג שמגיעים - בדרך כלל רק אחד ממש רוצה להיות שם והשני נגרר. הוא מספר שכאשר אישה עושה קולות של אורגזמה כולם מתקבצים מסביב ומסתכלים.


ובין כל אלה, אני צריכה להחליט מה דעתי.


נראה היה לי שהנשים, באופן טבעי, קושרות בין סקס לאהבה ולא מתלהבות מסקס בתור סקס. אני יודעת שזוהי הכללה גסה ואולי מאפיינת יותר את הדור שלי אבל היא מאפיינת גם את דעתי. לא רואה הנאה בסקס נטול רגשות. גברים, לעומת זאת, לא צריכים סיבה אלא רק מקום והשמנמן יכול לעזור וגם עשה לעצמו פרסומת על החולצה שלו היתה כתובת האתר שלו: www.zrima.co.il . לא. עוד לא נכנסתי.


מה שכן, בפנטזיות שלי אני בהחלט יכולה להתרגש מהרעיון הזה של קהל. רק שלא כל פנטזיה צריכים להגשים.


אליך סבסטיאן.

נכתב על ידי , 20/4/2004 23:19  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גבר ממוצע ב-6/12/2004 08:20




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)