לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2004

בֶּז'



אני לא אדם של בז'. בז' הוא צבע לא מחייב שבוחר מי שפוחד לבחור צבע. בז' הוא צבע נייטרלי הולך עם כל דבר. אין שום דבר רע להגיד עליו. הוא לא מראה על טעם רע באותה מידה שאין הוא מעיד על טעם טוב. הוא סתם בז'. נטול. היו לי פעם שכנים כאלה בז'ים. כל הבית שלהם היה בז', החיים שלהם היו בז' ואני כמעט משוכנעת ששמעתי אותה באיזה לילה אומרת לבעלה באמצע האקט: בז' בוא נצבע את התקרה בז'.


בז' משעמם אותי אבל אני משתעממת בקלות. שעמום הוא האויב הכי גדול שלי וכדי לא להשתעמם אני יודעת גם לייצר לעצמי דרמות הכל כדי להימנע מבז' נטול עניין.


ישנן עוד מילים ממשפחת הבז'. מילים שנשמעות כמו מחמאה אבל לי הן צורמות. כמו "נחמד", למשל. לא רוצה נחמד. נחמד זה לא מחייב זה משהו שאומרים כשלא יודעים מה להגיד אך מרגישים צורך לומר בכל זאת. עדיף לשתוק אם אגיד לכם פעם "נחמד" (אם תכופפו לי את היד לאחור) תדעו שזו לא מחמאה. אני מודעת לכך שרוב האנשים מתייחסים למילים אלה התייחסות נייטרלית לחלוטין ללא מטענים אך תדעו שיש אנשים שבז' עבורם הוא לא רק צבע .

נכתב על ידי , 1/7/2004 22:54  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמלש ב-10/7/2004 23:22




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)