| |
 כל יום לומדים משהו חדש |
RSS: לקטעים
לתגובות
|
<<
אוקטובר 2004
>>
|
|---|
| א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
|---|
| | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | | | | | | |
| 10/2004
המערכת ואני
יש אנשים שיודעים לדפוק את המערכת.
אני מדברת על אותם אנשים שם בחוץ, אשר קונים בזול, מוכרים ביוקר, נכנסים בזמן ויוצאים עוד יותר בזמן, אנשים שנהנים ממבצעים ומנצלים נקודות. אני מזהה אותם, עומדים בתור לקופה של הסופרפארם עם הקופון ביד. יש על פניהם חיוך האומר כולו: אני דפקתי את המערכת – לא איבדתי את התלושים, לא מצאתי אותם בדיוק יום אחרי שהמבצע נגמר… אני קונה מגבת נייר ויוה בשבעה שקלים הנחה!!
אני, לעומת זאת, לא שייכת לקבוצה הזאת. אצלי זה בדיוק ההיפך. כאשר אני מתקשרת להזמין כרטיסי טיסה, מסתבר שעד לפני כמה ימים היה מבצע מדהים אבל, אופס, הוא בדיוק נגמר …. אני לא חברה בחֶבֶר ולא קונה בהנחות. אני תמיד מאבדת תלושים ומוצאת אותם אחרי שפג תוקפם. אני שוכחת להחזיר בגד לחנות, מאבדת את הקבלה וכשאני מגיעה (בסוף העונה) עושים לי טובה שנותנים לי זיכוי של 39 ש"ח על משהו שעלה 129 ש"ח. מכשירים מתקלקלים לי חודש אחרי שפגה האחריות וזה במקרה שאני מצליחה למצוא את תעודת האחריות….קניתי רביעיית תחתונים במידה לא נכונה. חזרתי לחנות השבוע ומסתבר שאין את המידה שלי. אז נאלצתי לקנות במקומם שלוש זוגות במחיר של ארבע (ועוד הוספתי 6 שקלים). המוכרת אמרה לי: בכל מקרה את מפסידה…. ומה אני אגיד לה? שככה זה תמיד אצלי? ומה בקשר לשואב האבק החדש שלי, הרכישה הראשונה שלי באינטרנט? אחרי חצי שנה הוא שבק ואין לי מושג איפה תעודת האחריות. איזה עצבים….
אבל אתמול עשיתי מעשה שגרם לי עונג רב. לא מזמן נכנסתי לאתר של אל על להשקות את נקודות הנוסע המתמיד שלי (אשר מעלים עובש) וגיליתי שאנחנו עומדים החודש להפסיד כמות נכבדת של נקודות עקב התיישנות. אל על "עידכנה" את שיטת הניקוד שלה בתחילת הקיץ. המילה "לעדכן" היא מילה יפה בשביל לסבר את אוזנו של הלקוח ולהסיט את תשומת ליבו מהעובדה שמרעים לו את התנאים. מי שלא עשה מעשה עד יולי, הפסיד נקודות ישנות וכך, כמובן, קרה … בעבר, נקודות "ישנות" היו טובות לשדרוגים (וכך טסתי ביזנס לא פעם….). היום אין חדש וישן – יש חי או מת. אז אתמול עשיתי מעשה שהוא קשה מאד עבורי- באתי במגע עם הרשויות כדי לברר את זכויותי. האקט של חיפוש מספר הטלפון, המתנה על הקו לנציג השירות, העברת מספר חבר +קוד סודי, המתנה לעליית הנתונים על המחשב, קבלת גזר הדין – זהו תהליך קשה מנשוא עבורי. אבל עמדתי בו והפרס שלי היה שיש עוד שבוע בדיוק לפני שיפוגו 500 נקודות ולא רק זה – יש מספיק נקודות עבור כרטיס בונוס ללונדון! באמת עבר יותר מדי זמן אז עוד שבועיים אני נוסעת….לונדון כן מחכה לי!
שבת שלום.

| |
| כינוי:
בת: 66 MSN:
darling
|