לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2004

סקרנות ותשוקה



דברים שכתבה רומיאו לסבסטיאן יצרו אצלי חיבור שלא נתתי עליו אף פעם את הדעת.


אני אוהבת את החוויה הזו של התגלית כאשר נוצר המפגש הזה ביני לבין הגילוי ואני מרגישה אותו מהדהד בתוכי. יודעת שהוא נכון לי - במובן הכי עמוק, הכי פנימי. אמת חדשה שאני מאמצת אל חיקי, מכילה בתוכי. חיבור של אלמנטים שמסתובבים לי בראש בערוצים נפרדים חיים את חייהם האוטונומיים ופתאום נוצר קשר ביניהם והקשר הזה מתרחש רק בתוכי זה אינו קשר אוניברסלי חיוני. אני יצרתי אותו במבנה המיוחד רק לי. אולי אף אחד אחר לא רואה אותו. אבל אצלי הוא הופך מיד לאמת. אני יכולה לראות בדמיוני את אלפי החוטים המקשרים את המרכיבים השונים של תודעתי והווייתי וכל אחד ואחד מהם גורם לי שמחה. החוטים ההקשריים האלה כנראה גורמים לי לחוש שיש איזה סדר בבלגאן שיש קשר בין החלקים השונים המרכיבים אותי ובכל פעם שנוצר חיבור חדש, עוד חלק בפאזל של התודעה המתפתחת מגיע אל יעדו.


מהי סקרנות?


בשבילי סקרנות היא הביטוי לעניין שיש לי בעולם. לא רק לגבי אנשים לגבי תחומים שונים ורבים. הרבה מאד דברים מעניינים אותי לעומק. יש אינספור דברים שהייתי רוצה ללמוד ולהתעמק בהם. אך ללא ספק, הכי מעניינים אותי בני אדם. האם אתם חושבים שכל מי שנמצא כאן ניחן בתכונה הזאת? מה גורם לנו להעביר שעות בקריאת בלוגים של חברים? האם זה מתוך עניין אמיתי בזולת? אני לא חושבת שכולם ניחנים באהבה הזאת אבל אני חושבת שאפשר להבחין באלו שכן. הם שואלים שאלות. הם מתערבבים עם אחרים. הם לא שומרים על שתיקה מכיוון שקריאה שקטה היא פאסיבית ולא מחייבת מגע. כאשר נוצר מגע אתה צריך לתת גם מעצמך וזה כרוך במאמץ שאנו מוכנים להשקיע רק בדברים שמעניינים אותנו. לכן יש כל-כך הרבה קוראים דוממים. יצר המציצנות בוער בהם אבל הם רוצים להישאר בחוץ.


אני תמיד מחפשת מגע.  אני משתוקקת למגע. אם לא נוצר מגע אני מאבדת עניין.  המפגש עם אדם שמעורר את סקרנותי מפעים ומרגש אותו בכל פעם מחדש. אני רוצה לדעת עליו הכל. לא יכולה לשאת את התחושה שהוא עבר חיים שלמים שלא הייתי שותפה להם ובשאלות שאני שואלת אני מנסה להשלים את החסר.


חוט התשוקה מחובר למין אך עכשיו הוא מחובר חיבור נוסף לסקרנות. שניהם חיים זה לצד זה כבר שנים ולא ידעו עד כמה הם קשורים.


תודה.







רציתי לנצל את החידוש האחרון של יריב כדי לעשות קישור ישיר לתגובות שהולידו את הפוסט הזה אבל אין לי מושג איך זה עובד.


את הדיאלוג ניתן למצוא בתגובות לפוסט הזה.


נכתב על ידי , 31/10/2004 08:43  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-1/11/2004 19:35




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)