לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

אכן רגע היסטורי


בשנייה שהוא עלה על הבמה עלתה בי כזו התרגשות, שבשנייה חזרתי אחורה בזמן על גיל הטיפש- עשרה וכך היה לאורך כל ההופעה, כשאני ממלמלת כל כמה דקות "אני לא מאמינה, אני לא מאמינה"...

השתלם להגיע מוקדם. התמקמנו מאד קרוב אם כי לא קרוב מספיק- התברר כשאנשים הוסיפו לנהור לקדמת הבמה. הצטערתי שלא היה לי שרפרף ... אבל יכולתי לראות אותו בבירור כל כמה דקות ומסכי הענק היו ממש עלי.

האוירה היתה מחשמלת. מלבד שלושה שירים איזוטריים שהרגשתי שהיו בזבוז ביחס לשירים שהוא לא שר - הוא נתן הופעה מופלאה ומלאת אנרגיה. לקראת הסוף ממש אפשר היה לראות את נצנוצי שובבות הנעורים של פול הצעיר. זה עדיין שם למרות הקמטים על הפנים. הוא פרפורמר אדיר.

הכי בכיתי ב- Let it be - הוצפתי בנוסטלגית נעורים ובמעמד הלא ייאמן הזה, שיכולתי להרגיש תוך כדי את עוצמתו המכוננת .

לא רציתי שזה ייגמר למרות שזה נגמר בשיא מופלא ואני נותרתי עם טעם של עוד....

אז הנה השיר המופלא הזה, שבתור בשער שרו אותו בגירסת "לו יהי" וזה כמובן מביא אותי לפתיחת השנה החדשה - אמנם עוד לא מברכת אבל תשירו עם פול:

 

http://www.youtube.com/watch?v=67J_66hdN-I  זה בגלל שלא עולה לי הסרטון....

 

 

 

נכתב על ידי , 26/9/2008 09:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-30/9/2008 10:59




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)