לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט היסטורי


זהו פוסט היסטורי המובא אליכם מגובה 30,000 רגל באדיבות אל על והשירות החדיש של אינטרנט אלחוטי. מה אגיד ומה אומר – אמנם אני טסה די הרבה אבל הפעם הזאת היא מיוחדת במינה. בזכות קשרים הדוקים בתא הטייס, הוזמנתי לשבת בקוקפיט להמראה. פעם ראשונה שלי. חוויה מדהימה. בכל שלב קיבלתי הסבר לגבי ההכנות להמראה ועקב המשקל הכבד של הציפור המיכנית המופלאה הזאת, הגענו כמעט עד קצה המסלול לפני שהאף התרומם. תמיד תהיתי איך זה לראות המראה מהחזית. נורא שקט שם בתא הטייס – לא שומעים כלל את המיית המנועים. כמות עצומה של שעונים ומחוגים ואוירה משרה ביטחון של אנשים מקצועיים היודעים היטב את מלאכתם.

שיחת היום גם בתא הטייס – הנוסע המיוחד רוזנשטיין, היושב, כבול באזיקים בשורה האחרונה של המטוס. מוקף עיתונאים ואנשי תקשורת וללא יכולת להישען לאחור מאחר וידיו קשורות לרגליו.... "מקרר" אנושי כהה עור  צמוד אליו. כמות עצומה של מכוניות משטרה עמדו בסביבת המטוס וצלמים יצירתיים אף צילמו את המטוס על מסלול ההמראה. נופפנו להם לשלום מתא הטייס – אולי יראו אותי בעיתון...LOL....

כאן במחלקת העסקים שקט ונעים. גובה 30,000 רגל – בדיוק מתאים כדי להיכנס למועדון היוקרתי המסוים... אבל שכני לספסל אינו קנדידט, בלשון המעטה – דוס שמן ודי דוחה....

כרגע פרסו לי מפה לקראת האוכל הקרב. בתפריט יש בחירה בין שלוש ארוחות שונות. אני אלך על האלתית הצרובה עם קרם וואסאבי ואגוזי מקדמיה למנה ראשונה ולמנה עיקרית בחרתי פילה בקר עם רגו פטריות ועל יד זה ניוקי עם עשבי תיבול וזוקיני בגריל.

כפי שאתם מבינים, חזרתי למושב שלי. האינטרנט עוד לא מחובר אבל יש להניח שזה יקרה בקרוב. הג'ין טוניק עוזר לי להירגע מכל הריגושים. בסך הכל עברה שעה – עוד 10:35 שעות. אולי אשתה עוד אחד? מה יכול להיות.... אופס – האוכל מגיע.

טוב, חזרתי לאחר האורחה ואחרי שהתגברתי על בעיות ההתחברות.

המנה הראשונה היתה משובחת – ממש אתה לא מצפה להנות מהאוכל במטוסים אבל היה ממש מעולה. המנה העיקרית לא היתה מדהימה – הפילה לא היה פילה והניוקי היה סתם פסטה אלב דייל חמוד שומר לי עוד מנה של סלמון לשעה יותר מאוחרת, אם אחוש רעב...

כשביקשתי יין אדום שאלו אותי אם אני רוצה מרלו או קברנה... עכשיו היין התערבב עם הג'ין והתה עם הנענע הטרי והפטיפורים נחים להם בנחת בבטני הרגועה.

ראיתי בynet  את התמונה של רוזנשטיין עולה על המטוס – ממש כפי שראיתי מהחלון  לפני העלייה. עוד מעט אצא לטייל לאורך המעבר כדי לבקר קרובי משפחה היושבים כמה שורות לפניו....

ובינתיים, כאן דרלינג שלכם מדווחת מהמרומים – בערוץ החיים הטובים.

 

נכתב על ידי , 6/3/2006 13:31   בקטגוריות החיים הטובים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-28/3/2006 13:43
 



כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)