לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

4/2009

אבא שלי גיבור


הגיע לגבורות, אומרים, והיום, ביום הולדתו השמונים של אבא שלי, אני רוצה להגיד שהוא תמיד היה גיבור בעיני.
כנער, שרד את הנורא מכל ולא רק שהשתקם, אלא הצליח לבסס את עצמו ואת משפחתו וליהנות משישה נכדים וגם היום הוא פעיל וחיוני, עושה ספורט, דואג לבריאותו כדי שיאריך ימים עוד יותר.
I made it - כך אמר לי הבוקר כשהתקשרתי לברכו. הרגשתי את הגאווה שלו - על כך שהצליח להגיע לגיל מופלג זה למרות ההיסטוריה העגומה וסיכוייו הנמוכים. גם אני חשה גאווה - גם על היותו אבי וגם על כוחות ההישרדות שלו.
הבוקר גיליתי פרט מדהים, שלא ידעתי עד היום - היטלר, יימח שמו, התאבד ביום זה ממש וכמו שאומרים ביום הזיכרון - במותם ציוו לנו חיים - כאילו במותו ציווה לאבי את חייו. הוא תמיד אומר לנו שהמשפחה שלו היא הניצחון האמיתי על הנאצים. הבוקר, כשישבנו -  המשפחה הגרעינית -  לארוחת בוקר נדירה מול הים - הוא לא שכח לציין את העובדה שיש לנו מדינה משלנו - באותה התפעלות שאני זוכרת מאז ומתמיד - אותה התפעלות שמעוררת בי תהייה על כך שמי שנולד כאן יכול בטעות לקחת זאת כמובן מאליו וזה, ככה, כדרך אגב, בעקבות חג העצמאות שחגגנו רק אתמול...
כן, היום הוא בהחלט יום חג.
ככה, הרגשתי צורך להשתף את מי שעוד עובר בסביבה.

נכתב על ידי , 30/4/2009 15:16  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמלש ב-17/6/2009 21:51
 



החיים


כאן בניו יורק הטבע פורח.
העצים, שהיו ערומים עד לפני שבועיים מוציאים נבטי עלים ירוקים וטריים - עלים תינוקות שעוד לא ראו עולם. הם לא יודעים שאין להם הרבה זמן לחיות. בסתיו הם יצהיבו, יאדימו וימותו.
אבל עכשיו יש חגיגה של חיים והיום, היום הזה, אני עם אבא שלי גם כאן.

אבא שלי יהיה בן שמונים בשבוע הבא ולמרות שהוא היה שם - גם הוא חוגג את החיים.


נכתב על ידי , 21/4/2009 15:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-22/4/2009 14:49
 





כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)