לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

6/2004

מי זוכר?



זוכרת את המספר האישי של החבר הראשון שלי,


את מספרי הטלפון של כל חברי,


מספרי מכוניות,


תאריכי לידה, מספר כרטיס האשראי שלי.


זוכרת פרצופים.


זהו.


לא זוכרת ספרים, סופים של סרטים,


שמות של אנשים, מאיפה אני מכירה אותם.


מה צריך להביא, מה חסר במקרר.


מה רציתי להגיד...


 


לא זוכרת על מה כעסתי, למה רבנו


וזה הכי שווה

נכתב על ידי , 30/6/2004 14:24  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של snow ב-5/7/2004 18:18
 



האם בלונדיניות נהנות יותר?



שאלה שמטרידה אותי כבר זמן רב. האם יש בלונדיניות בקהל? אשמח לדעת אם אתן נהנות יותר למרות שזו בעייה: יותר ממה? יותר ממי? את התשובה הנכונה אפשר לקבל רק ממי שאינה בלונדינית מטבעה (ואני מיד רואה בדמיוני את הקטע הנצחי מתוך הסרט M*A*S*H ). מי שהיתה ברונטית והפכה שחורדינית תוכל פעם אחת ולתמיד להגיד לי מה קורה.


אני מודה שכמעט התפתיתי: הספר שלי נורא רצה אותי בפלטינום בלונד אבל אני אמרתי בתוקף "עד כאן". עלי לא יספרו בדיחות של בלונדיניות. אני לא אעמוד בזה אבל אם אני חושבת על זה, למרות התדמית הנמוכה שיש לבלונדיניות ולרמת המשכל שלהן, עדיין ממשיכות רבות לעשות את הסוויץ' וזה, כמובן, מעורר את סקרנותי לגבי benefits ששווים את התדמית המטומטמת.


אנא, enlighten me….



בחורים - מותר גם לכם להשתתף!


האם יש לכם משיכה מיוחדת לבלונדיניות? ואם כן, האם אתם יכולים להגיד למה?


נכתב על ידי , 29/6/2004 19:27  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי הבת האמא (סלשה) ב-29/12/2004 23:49
 



שאלות בנושא שימור.


 


מאז שגיליתי שהוטמייל מחק לי את התיבה הישנה שלי, אני מסתובבת בתחושה מוזרה.


אני הרי שומרת  כל בדל זיכרון, כל מילת אהבה, כל פיסת היסטוריה אישית – קראו לי מלכת הממורביליה. כאילו שהפיסות האלה משמשות הוכחה לכך שהדברים אכן קרו לי. והנה, נמחק הדובדבן לחלוטין – כל המיילים שלו היו שם.


 


ואני שואלת עכשיו את עצמי מה זה אומר לגבי. הרי הזיכרון קיים בתוכי. הרי לא היה לי עניין להיכנס ולקרוא כבר הרבה זמן. (בגלל זה התיבה נמחקה...) זה לא מסוג הדברים שעושים לי טוב לחזור אליהם . הדברים שהיו ואינם. מילות אהבה שדהו מרוב שנשארו תלויים זמן רב על החבל. ריח בושם של מישהו שהתרחק מחוץ לטווח הראיה. מה המשמעות של זה? למה אני עסוקה תמיד בשימור? למה לא מספיק הזיכרון שבתוכי? מה החשיבות של ההוכחה הזאת? האם עצם הידיעה אינה מספיקה? הרי בשבילי בלבד היא ההוכחה  -  לא אראה את הדברים למישהו אחר.


 


 היכולת להיפרד ולהמשיך הלאה היא יכולת שאני צריכה לפתח ולהעמיק. היכולת להגיד: "די- זה נגמר" בכל מיני תחומים. אני עדיין לומדת וכדי לעזור לי בדרכי יש לי את הוטמייל...


 

נכתב על ידי , 28/6/2004 15:03  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-29/6/2004 19:43
 



איכות



משהו נפלא קורה בישרא.


שימו רגע בצד את תלאות היומיום, את ההתחבטויות האישיות ושימו פעמיכם אל הבלוג של רומיאו. שם מתקיים אירוע איכותי ומרתק תחת הכותרת "כנס דמויות בדויות". בעקבות רעיון של ליאו, חברים מחקים את סגנון הכתיבה של דמות בדויה "אמיתית" ועל המגיבים לנחש מי המתחזה. מעבר לכשרונות, גם מי שלא בקיא בסגנונם של הכותבים, מוזמן להתענג על דיאלוגים ברמה בתגובות, כשכל אחד מנמק את ניחושו.


יש בשביל מה לקום בבוקר.

נכתב על ידי , 27/6/2004 21:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמלש ב-28/6/2004 12:32
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)