לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2004

על הסכין



אחד הדברים היותר ישראלים בעיני הוא היכולת לבחור אבטיח טוב. שנים אני אוספת מידע מסוגים שונים: צבע, גווני הפסים, עובי השפיץ אבל האתגר הגדול מכולם זה הצליל. מהו אותו הצליל שמעיד על תוכו של אבטיח? מומחים יתארו אותו כצליל חלול אבל המילה חלול היא מופשטת ביותר ואין בה מספיק אינפורמציה. כמו בכל תחום, ניסיון וטעייה הם המפתח.


אחרי שנים של האזנה לתיפופים של מומחים, לצלילים חלולים יותר או פחות, הלכתי היום על כל הקופה. מכיון שהירקן שלי בחופש, מצאתי את עצמי בסופר השכונתי מול ערימת אבטיחים. על החיים ועל המוות, אמרה דרלינג לעצמה now or never . עכשיו נראה מה את שווה.


התחלתי לתופף במקצועיות של פועל בשוק הסיטונאי עד שמצאתי את הצליל שחיפשתי. האבטיח הכי גדול בערימה. יכולתי לבקש שיפתחו לי אבל זה היה בבחינת תבוסתנות. כאמור, הלכתי על כל הקופה והכנסתי את האבטיח סגור, קומפלט, לתוך העגלה.


מיותר לציין שהייתי שרויה במתח רב לקראת הפתיחה, במיוחד לאור העובדה שיש לי אורחים לארוחת ערב.


הגיע רגע האמת. הסכין פצחה את האבטיח לשניים ו……… יש!!!!!!!!


פיצחתי את השיטה!


אבטיח מדהים.



ובנימה אופטימית זו, שבת שלום ומבורך.




נכתב על ידי , 30/7/2004 18:24  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנונימוס ב-2/8/2004 00:39
 



הרגשה טובה


 

ממש עושה לי טוב שמקום ראשון ברשימת הבלוגים שעשו עניין מאוכלס על ידי בלוג שנקרא שטויות במיץ מנוע והפוסט האחרון שנכתב בו (לפני חמישה ימים) מודיע על סגירתו עקב מיעוט קוראים.

 

לא שאנחנו כותבים בשביל הרשימה הזאת (חוץ מכמה) אבל יש גבול...

 

(לא - אני לא מלנקקת כדי לא להגביר עוד יותר את הרייטינג.....)

נכתב על ידי , 28/7/2004 20:01  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-30/7/2004 18:52
 



סקס בשירותים


מקומון העיר מדווח על פעילות מוגברת בתאי השירותים של מועדוני הלילה בעירי. בשבוע שעבר צפיתי בתדהמה בראיון עם הבחורה שנאנסה בשירותים של ה- TLV.

אמנם במועדון אותו אני פוקדת יש תא אחד שמספיק בגודלו אבל בתור מי שסירבה להזדיין בשירותים של פיליפ סטארק למרות שהם יותר יפים (וגם יותר נקיים) מהשירותים אצלי בבית.. כל זאת למרות שהייתי במוד המתאים (בלשון המעטה).

אולי אין לי את קהל הקוראים המתאים אבל אם אפשר, נא להסביר לי איך בחורה יכולה להנות (שלא לדבר על לגמור) בתא שירותים עם בחור שזה עתה פגשה?????

ומה חשבה הבחורה הזאת כשהלכה איתו לשירותים של ה- TLV ?????

אולי אני old fashioned אבל נראה לי שההנאה היא בעיקר של הגבר והבחורה נשארת עם ה- mess….

תתקנו אותי אם אני טועה.

נכתב על ידי , 26/7/2004 19:53  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-7/12/2004 23:01
 



דניאלה יקרה



אחרי ימים כמו אתמול אני תוהה לגבי חיים במנזר או בקומונה של נשים בלבד. אין לי ספק שחיי יהיו הרבה יותר מאוזנים בלי גברים. גמרתי לעשות ילדים, אני יכולה להסתדר בלי. אולי אם היה רק גבר אחד בחיי, שהוא בעלי החוקי, חיי היו פשוטים (באופן יחסי) אבל אני תמיד חייבת להסתבך וכך צוברת לי מעגל תמיכה נרחב של גברים בסטטוסים שונים. אתמול היה יום החבר הטוב והמאהב לשעבר. מאז התקרית עליו כתבתי, לא השלימו החוקי והבסט פרנד. כל אחד תקוע בפינה שלו של הזירה ומסרב לעשות את הצעד הראשון. עם שניהם דיברתי, התחננתי, הסברתי שאני צריכה שלום בית שיסתדרו. החוקי שלי, שיותר מכל רוצה בטובתי, עשה צעד גדול אתמול כאשר נפגשנו בביקור הורים של מחנה הקיץ של הצופים והושיט לו יד. ההוא התנהג כמו שמוק מושלם עשה תנועה מגושמת בחוסר חשק ולא היישיר מבט. אני רתחתי. קודם כל בגלל שאני יודעת כמה היה קשה לחוקי לעשות דבר כזה ורק מאהבה עשה ואחרי סירוב שכזה אין אצלו הזדמנות שנייה וחוץ מזה תעשה גם אתה מאמץ אם אתה חבר שלי ויודע כמה זה חשוב לי.


אני דואגת שהגברים שלי יהיו מהסביבה הקרובה ומה שבטוח ניפגש באירועים ולכן לא צריך להפתיע אתכם לשמוע שגם הדובדבן היה בביקור הורים אתמול, מה יש לו לבוא למחנה קיץ!!! הבת שלו כבר בת 15. מספיק!!!! למזלי, ראיתי את האוטו שלו כבר בחנייה והייתי דרוכה. לכן ראיתי אותו לפני שהוא ראה אותי (או שלא) ולא היה קשר עין בינינו. בסופו של עניין חזרנו הביתה בשלום והחלטנו ללכת לסרט (סוף העולם שמאלה מומלץ ביותר!). כבר בחנייה של הסרט היתה לי תחושת בטן שהתממשה אחרי 7 דקות כאשר הדובדבן ואשתו נכנסו לקולנוע ונעו במסלול ישר לכיוון שלי. כאן לא היה לאן לברוח ומסלול ההתרסקות היה ידוע מראש. לראשונה אחרי שנה נוצר קשר עין של ממש אחד מול השני כמה שניות טובות. אני הסתכלתי עליו במבט שאני מקווה שאמר: "אין לי שום בעייה להסתכל לך בעיניים ויותר מזה אני בזה לך על ההתנהגות המבישה שלך". הוא הסתכל עלי במבט ריק וחלול שלא אמר כלום אפילו לא שהוא מכיר אותי בכלל. מחשבות לחוד ותגובות גוף לחוד אחרי התקרית רעדו לי הרגליים ודכדוך שקע בליבי.


לא הצלחתי עדיין לענות על שאלה בסיסית אחת:


למה?


הרי היום אני כבר במקום אחר. אני לא רוצה אותו חזרה בחיים שלי. אני כועסת על ההתנהגות שלו. מה אני רוצה? אולי אני רוצה לראות אותו סובל. רוצה לראות, כמו בים, שלו יותר קשה מאשר לי. שלא יישר אלי מבט חלול כזה. מרגיז אותי שזה מעורר התעסקות בכלל.


חוץ מזה, אני לא רוצה שוב לריב עם החבר שלי ולפי הטלפונים שלו היום (שלא עניתי) אני מבינה שהוא רוצה לגשש כדי לדעת במה הבחנתי (כאילו לא ברור לו) ואיך זה משפיע עלי. הייתי רוצה לדבר איתו אבל זה ייגמר בריב אני יודעת. מצד שני, מאד נפגעתי בשביל החוקי שעשה מאמץ אותו אני מעריכה ביותר.


ובכן, דניאלה יקרה, אלו הבעיות המעסיקות אותי היום וזה רק בענייני גברים כי אם אני אתחיל לדבר על זה שהבן שלי מתגייס בעוד שבוע, לא נצא מכאן היום.

נכתב על ידי , 25/7/2004 19:01  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תְּרַאזִימַאכוּס ב-27/7/2004 04:10
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)