לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הַ גִּ י גִּ י ם - מְ הַ ע וּ גִּ י גִּ י ת

אין לי מה להוסיף לזה, פשוט לא יכול
Avatarכינוי:  עוּגִּיג

בן: 54

Skype:  freetall 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

גם לבלוג הזה יש שם


 

למה? ככה.

 

כשפתחתי את הבלוג, לפני שנה ותשעה חודשים (וזה מזכיר לי שהפרו הולך להיגמר בעוד שבועיים, שיט), חיפשתי כינוי.

קיבלתי החלטה פה-אחד (ואף... בדקתי בראי) שאני לא חושף את עצמי.

לקחתי את ראשי הדיו, סליחה, התיבות המקוריים של שמי ומיחזרתי אותם עם שיבוש קל.  יצא לי ע.פ. - שזה פשוט לא אומר כלום.

חיפשתי דמות מתאימה, אהובה, גדולה, כחולה עם אופי תזזיתי וחובבת תופינים שתתלבש לי על האותיות שבחרתי ותתאים כמו כפפה לנשמה. עמנואלהל-פרין?! לא בדיוק... וככה נפלה הבחירה על Cookie Monster.

לקח לי כולה שלוש שניות מרגע ההרשמה להבין שיש כבר בלוג עם שם כזה, אך התעקשתי: לא אתן למתחזים לתפוס את מקומי! וכך נולד לו המקף (-) שהציל את המצף.
ההוא, מסתבר, סחב שישה פוסטים ונדם לנצח... שנתיים (!!!) חלפו מאז, אבל משום מה יריב מתעקש בכל זאת להשאירו בפנתיאון הבלוגים הבלתי-מחוקים בעליל. תמהני: האם יש לו הוראת קבע חבוטה?

 

ואחרי כמעט ארבעים הגיגים של בנותי בובותיי, הוחלט לעשות מפנה דרמטי בעיצוב העוגייתי: "הגיגימהגיגית", משחק מילים מקורי ומשעשעשע שהשתלט על מוחי ומשמעותו "הגיגים מהגיגית", נחרט על דגלו של בלוגי. גם הכינוי האישי קוצר ל"עוּגִּיג" (זה מתחרז עם דגיג). גיגול תמונות זריז בעקבות מבחר הגיגיות העולמי הביא גם את תמונת הרקע (שהפכה לגראווטר ברבות הימים) וגם את תמונתו של הבדרן המטורף אל סימונס שמאוד מזכירה לי... אותי, חוץ מחוסר הדמיון המשווע בהקשר לשיער החזה.

 

[הברקה: עוּגִּיגּוּל = לחפש את עוגיג בגוגל]

 

[הברקה 2: אהל"ן = אתר היכרויות למטרת נישואין.  לא, עדיין אין כזה, אל תחפשו.
  (C) כל הזכויות שמורות הטבע, חוץ מזה הדומיין-ניים כבר תפוס]

 

[הברקה שלוש ארבע: ולעבודה]

 

[הברקה 5: סנו פוליויקס. חמש פעולות במוצר אחד: כפל, חילוק, חיבור, חיסור ואיחור]

 

 

טוב, מה נהייתי, עמית? לא המכשף... עמית השני. בעצם, יש המון.

נכתב על ידי עוּגִּיג , 28/8/2005 23:24   בקטגוריות עוגי קולקשיינס  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העמית ב-30/8/2005 00:40



45,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוּגִּיג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוּגִּיג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)