לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הַ גִּ י גִּ י ם - מְ הַ ע וּ גִּ י גִּ י ת

אין לי מה להוסיף לזה, פשוט לא יכול
Avatarכינוי:  עוּגִּיג

בן: 54

Skype:  freetall 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

משהו כאן לא הגיוני


 

מה פה לא בסדר?

נכתב על ידי עוּגִּיג , 17/11/2006 15:00   בקטגוריות החידה היומית  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי צור ב-10/12/2006 19:50
 



"מי מספר אחת?..."


 

ביום שישי יצאתי לקניות. לבד.

ההמולה אופיינית לשבוע לפני ערב חג, תורים משתרכים, ממש לונה פארק בהתהוות: עגלות מתנגשות, דוכני טעימה וסחרחורת בלי הקרוסלה.

 

ליד פינת הביצים, אשה מבוגרת מחפשת "ביצים גדולות". על המדפים נותרו רק מס' 2 ומס' 3.

היא שולפת מהמדף העליון קופסת קרטון של ביצים מס' 1, ושואלת אותי "מה זה ביצים אורגניות?"

אני מסביר לה שמדובר בתרנגולות מיוחסות שלומדות, בין השאר, לנגן על אורגנית.

"זה בטח יותר יקר, לא?" היא קצת מעקמת את האף, אבל אומרת "נו, טוב, ניקח את זה..."

ואז היא פותחת את הקופסא כדי לבדוק את הסחורה:

"מה זה? גם על זה יש קקי של עופות?"

"גברת," אני מעיר, "לא משנה שזה אורגני, הביצים עדיין יוצאות מאותו חור".

 


 

ואם בקניות עסקינן, הנה חידה:

על המדף יש שלושה סוגים של גביעי גבינה לבנה, עם אחוזי שומן שונים: 9%, 5% ו- 1.5%.

מיצאו מה מספר הגביעים המינימלי שנדרש כדי להרכיב ממנו גבינה של 3% שומן?

כל הגביעים מכילים את אותה כמות וחייבים להשתמש רק בגביעים שלמים.

תשובותיכם בתגובות.

נכתב על ידי עוּגִּיג , 16/9/2006 10:23   בקטגוריות החידה היומית  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ACE ב-21/10/2006 18:19
 



"שידור חוזר"


 

לכבוד המונדיאללה יאללה, כל מי שקונה קורנפלקס מקבל דיסק כדורגל "Kellogg's FOOTBALL TIGERS", אימון כדורגל לנוער עם טוני (הנמר).



התקנתי.

שאל אותי המחשב: איזה לאנגוו'יץ' אתה מעדיף?

ראיתי שיש עברית, אמרתי - וואו, השקיעו, למה לא?

ואז ניסיתי לשחק.

אחרי כל בעיטה לשער, מתחיל סט אינסופי של שידורים חוזרים מכל הזויות האפשריות.

וככה זה נראה, למשל:

 

וכעת, הגידו ילדים חביבים: מה מוזר בתמונה?

 

נכתב על ידי עוּגִּיג , 16/6/2006 06:49   בקטגוריות החידה היומית  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-7/7/2006 07:36
 



הגיגים של ילדים לפסח: האריה


 

עמית סיפר שהבן שלו המציא חידה:

"היכן מסתתר אריה בארבע הקושיות?"

 

התשובה תתפרסם בתגובות, אחרי שאני אמצא את האפיקומן.

 

חג שמח!

 

 

 

 

נכתב על ידי עוּגִּיג , 12/4/2006 13:52   בקטגוריות החידה היומית  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ופלה ב-14/4/2006 10:46
 



נפלתי וקמתי


 

1.   קמתי ממך ללכת

2.   נפלתי על פניי אבל אני עוד חי

3.   אז נרדמתי עד שקמתי במצב נפשי איום

4.   טיפסתי על ראש ההרים ונפלתי,

5.   אז אם היום נפלתי אולי מחר אני אקום

6.   אך כל מפגש נרגש נפלתי מחדש

7.   לרצפה נפלתי וצעקתי : "דיייייייי!"

8.   כן אני כבר נפלתי וקמתי וגם השמים כאילו נופלים

9.   אז נפלתי וקמתי ועכשיו אני כאן, מה שחשוב במקום והזמן

10. הצלחתי, נכשלתי, נפלתי וקמתי...

נכתב על ידי עוּגִּיג , 13/1/2006 11:30   בקטגוריות החידה היומית  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ACE ב-23/1/2006 20:29
 



זה הזמן


 

1.   יחד, זה הזמן ביחד
2.   זה הזמן, זה המקום, זו שעת החסד
3.   זה הזמן להרים צעקה לאוויר
4.   זה הזמן להוציא איזה סטייק שתרצי

5.   לא מצטערת זה הזמן שלי לצעוק בחזרה
6.   מזילה דמעה, כי זה הזמן ללכת
7.   ועכשיו זה הזמן לדעת כבר מה צפוי לנו מהשמיים
8.   זה הזמן להתחיל להמשיך,

9.   זה הזמן זה היום זה הרגע,
10. זה הזמן שמשחק תפקיד - לא אהבה בכלל
11. זה הזמן להשתנות ולתפוס קצת אומץ,
12. זה הזמן לארוז מהר, להשתחרר מהמרוץ.

נכתב על ידי עוּגִּיג , 9/1/2006 21:27   בקטגוריות החידה היומית  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ACE ב-13/1/2006 09:40
 



למה לא?


 

1.   למה לא אזרוק את כל הארון שלי למזוודה?

2.   למה, למה לא תדליק לי נרות על העוגה?

3.   ככה נשביתי, למה לא להודות.

4.   וגם אפשר להתאהב בן, למה לא?

5.   מתחילים מחדש. למה לא? מה זה רע?

6.   לא מבין את הריצה, לא מבין, למה לא יביאו כמה

 

7.   אמר לי "למה לא נדבר?", התחלתי על עצמי לספר

8.   ציפורים על העצים למה לא למה לא

9.   נגיד לכם "כן" ותגידו לנו למה לא

10. והוא אוהב אותך, אמרתי: "למה לא?"

11. תגיד לי שזה זמן שנדבר (תגידי לי למה לא)

 

12. אז למה לא תודי?

13. למה לא תשכב לנוח?

14. אז למה לא כל יום שבת?

15. למה לא, למה לא, למה לא יבוא כבר עכשיו...

 

נכתב על ידי עוּגִּיג , 8/1/2006 21:44   בקטגוריות החידה היומית  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי צור ב-11/1/2006 10:17
 



אני לא


אולי אני לא הבחור שאת עליו חולמת
אני לא הייתי מכניס
אני לא מוצא, אני לא מוצא
אני לא אתן שאת תנתקי
אני לא יודע מה השיר הזה עושה לה

 

אני לא מבינה איך הגעתי עד הלום
אני לא מבינה איך אפשר להיות עצובה
אל תפחד, אני לא אפול
ואל תתקשר אלי - אני לא עונה

 

אני לא מסוגל יותר לראות

פה ושם זה עוזר, אני לא משתכר
גם אני לא פשוט וקשה איתי לגור
אני לא צד בעניין, אני רק מתווך
וזאת כל האמת אני לא משקר אותי
אני לא מאמין שזה שזה פשוט קורה לי

 

 

נסו לזהות את השירים לבד בלי להיעזר באתרי המילים, זה לא מסובך...

על עשרה זיהויים לפחות - פנקו את עצמכם בציון משובח.

נכתב על ידי עוּגִּיג , 6/1/2006 11:29   בקטגוריות החידה היומית  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ACE ב-9/1/2006 15:03
 



חידוּגיג 1


מהו הביטוי המסתתר?

 

כן, הבטחתי לינקוק לראשון* שפותר...

 

וזהו אייזן שבלוג - אין לו בטוח,

אבל הוא חבר כבוד בעמותת "העולם שטוח"

 

 

* נכתב בלשון זכר רק מטעמי נוחות;

מי ששכח - נא לשים קרם לחות

ולהיזכר בחידוענים מתחילת השנה.

אותו רעיון, שום דבר לא השתנה,

רק שלא מדובר בסלבריטים

וגם לא בדמויות הלקוחות מסרטים

אלא באירוע מוכר וידוע

שיש לו קשר לענייני השבוע.

נכתב על ידי עוּגִּיג , 24/10/2005 18:47   בקטגוריות החידה היומית  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בילי ב-7/11/2005 08:25
 



חידה למִתְקָלִים (פרס לפותר הראשון - לינקוקיז)


 
והפותרת המהוללה - הנסיכה הילה

נכתב על ידי עוּגִּיג , 1/9/2005 09:07   בקטגוריות החידה היומית  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הצ&rsquo;ופצ&rsquo;יק של הקומקום ב-1/9/2005 15:03
 



45,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוּגִּיג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוּגִּיג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)