לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הַ גִּ י גִּ י ם - מְ הַ ע וּ גִּ י גִּ י ת

אין לי מה להוסיף לזה, פשוט לא יכול
Avatarכינוי:  עוּגִּיג

בן: 54

Skype:  freetall 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

מומלצוגיג: Net Disaster


בימים טרופים אלו, אין ספק שצריך להוציא את העצבים - על החמאס, על ההוריקן, על המשכנתא, על הדבש ועל העוקץ.

והנה, אתר חביב בשם Net Disaster (אסון-רשת?) עוזר לנו בפריקת האנרגיות השליליות.

כך אפשר, למשל, לשפוך קפה בקפה ג'ו או לשלוח את התינוק לקשקש על האתר של "הורים".
ואפילו בישרא - אפשר להשתין על המשתנה או להקיא על מוזטל.

שיהיה לכולכם אסון נעים.

נכתב על ידי עוּגִּיג , 24/9/2005 16:36   בקטגוריות עוגי קולקשיינס  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-1/10/2005 01:35
 



הגיגים של ילדים 57: אוטוטו ראש השנה


שבת בבוקר, אוכלים פנקייק עם - קוטג' / גבינת שמנת / סירופ שוקולד / מייפל / דבש.

לחן: אני אוהבת את ראש השנה, כי אוכלים תפוח עם דבש.

עוגיה: את יודעת למה אוכלים תפוח?

לחן: כי התפוח עגול וגם השנה עגולה, בכל שנה יש שוב ראש השנה.

עוגיג (מנסה להטעות): מה אוכל דב.. נמלים?

לחן ומיתר ביחד: נמלים!

עוגיג: אז מי אוכל דבש?

לחן: דב רגיל?

מיתר: לא, פו הדב...! וגם אני אוהבת דבש, כי זה עושה לי מתוק בלב.


שתהיה לכולנו שנה טובה!

נכתב על ידי עוּגִּיג , 24/9/2005 12:15   בקטגוריות הגיגים של ילדים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קליאו ב-30/9/2005 14:06
 



הגיגים של ילדים 56: גלידה



עוגיה יצאה עם לחן, נשארתי עם מיתר.
שיחקנו קצת במחשב ואז הצעתי להכין גלידה.
מיתר בחרה גלידה "ורודה" (מתוך חמישה טעמי פירות) ו"שוקולד".
שמתי לה מנה קטנה בכוס פלסטיק, התיישבתי לידה עם קופסת גלידת וניל עוגיות והתחלתי לבלוס בשיטתיות.

אחרי שתיים-שלוש כפיות, הקטנה אומרת "די. לא יכולה יותר".
"מה קרה, מיתר?"
"אני מלאה"
"אבל בקושי אכלת משהו..."
"התמלאתי. (מצביעה) הקַר הגיע לי עד למעלה לראש!"
נכתב על ידי עוּגִּיג , 13/9/2005 18:40   בקטגוריות הגיגים של ילדים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Broken ב-19/9/2005 16:27
 



הגיגים של ילדים 55: המתכון לזוגיות



בוקר שבת, תשע וארבעים,
כל העוגיגים רעבים וצמאים.
ריח של ג'חנון בחלל הדירה,
עוגיה ריסקה עגבניה בשביל האווירה,
קופסת קוטג' טרי נפתחה -
והעוגיגים מתיישבים לארוחה.

עוגיג: "מיתר, ממה עשוי ג'חנון?"
מיתר: "מבצק!"
עוגיה: "קוראים לבצק הזה בצק עלים"
מיתר: "מה, הוא צומח על העצים, הבצק הזה?"
לחן: "לא, עושים בצק רגיל דק דק דק ואז מגלגלים אותו"
עוגיג: "ומי יודע איך מכינים את הג'חנון?"
מיתר: "קונים קופסה, שמים במקרר, אחר כך שמים במיקרו ואוכלים!"



ללחן יש ביום שני מבחן בחשבון על כל החומר מכיתה א'.
עוגיה הכינה ללחן מחברת עם עשרות תרגילים.
עוגיג מחליט לחזק את הצד העקרוני המתמטי ונותן לילדה את כלל האצבע הנדרש בענייני מספרים זוגיים/אי-זוגיים:
"מסתכלים על ספרת האחדות. אם היא שתיים, ארבע, שש, שמונה או אפס - המספר זוגי. אם לא - הוא אי-זוגי. ברור?"
לחן מהנהנת.
"טוב. ארבעת אלפים שש-מאות שלושים ושמונה?"
"זוגי, בגלל השמונה!"
"יופי! שמונים ושלוש אלף מאתיים תשעים וחמש?"
"האחדות זה חמש? אז זה אי-זוגי."
"מצויין. מיליון ואחד???"
לחן עוטה פרצוף מבוהל.
עוגיג מנסה דרך אחרת: "נגיד שיש מיליון ואחד ילדים, אז מיליון ילדים יסתדרו בזוגות... והאחד הנותר?"
"אה, הוא יהיה הזוג של הגננת"
נכתב על ידי עוּגִּיג , 10/9/2005 10:44   בקטגוריות הגיגים של ילדים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בילי ב-16/9/2005 20:05
 



מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?



- סוכן נסיעות -


 
 - מחליף גלגלים במירוצי מכוניות -


  
- חבר בחוליית משגרי הקסאם של קיסריה -


 
 - משווק אמצעי מניעה לפילים -



 
- ואחרי כל זה... בפנסיה -

נכתב על ידי עוּגִּיג , 9/9/2005 23:17   בקטגוריות עוגי קולקשיינס  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בילי ב-16/9/2005 20:03
 



קטן קטן... אבל עושה שתי נקודות בשער אחד...






(וכמובן שהאשמה היא שלי, כי לא טרחתי לקרוא את הידיעה הקודמת מהדקה ה-55... עם הקורא אבי נמני הסליחה)

נכתב על ידי עוּגִּיג , 7/9/2005 21:59   בקטגוריות עוגי קולקשיינס  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ooh God ב-7/9/2005 22:06
 



מה לעזאזל...


1. "...רק שניה, האוזן שלי רוטטת, תוכלי לומר לי מי מתקשר אליי?"

2. "דוקטור שלום, אני מעוניין להשתיל עין שלישית על הלחי"

3. "שלום, מי זה?... אה?? וואללה, לא זיהיתי... סתם, לא בראש שלי להוריד ת'דיבורית, בגלל הדלקת"

4. "מה אתה אומר, כולל מד קרינה? מדהים! מעכשיו אני אוכל לייבש את השיער במיקרוגל!"

5. "לא יכולת לומר שאתה כבר כאן? טוב, תתרחק, תתרחק עוד קצת, עוד טיפה, באמת שמספיק לי לשמוע אותך בצד אחד"

6. "סליחה, אפשר לקבל ת'מספר טלפון שלך? תירשמי לי על פתק... לא את, מאמי, לא דיברתי איתך, נשמה! אותך יש לי כבר באוזן"




 

תכירו: Jabra BT800, דיבורית בלוטות' עם שיחה מזוהה (ועוד). עולה בערך כמו... מנוי-פרו לעשר שנים!
אפשר ללחוץ על התמונה לפרטים נוספים.
אפשר גם לא ללחוץ.

נכתב על ידי עוּגִּיג , 6/9/2005 00:25   בקטגוריות פרסומות מטומטמות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוּגִּיג ב-8/9/2005 21:47
 



מה לקחתם היום?


התחרפנתם לגמרי

נכתב על ידי עוּגִּיג , 1/9/2005 18:49   בקטגוריות עוגי קולקשיינס  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נדב ב-6/9/2005 09:34
 



הגיגים של ילדים 54: אחד בספטמבר



לחן מספרת על היום הראשון בכיתה ב':

"המחנכת החדשה אמרה נכון את השם שלי, אבל בשיעור לספורט - המורה הקריאה שמות וקראה לי לֶחֶן. אז כל הילדים צעקו ביחד "לא, לַחַן" והיא עדיין לא הבינה, אז אני צעקתי לבד "לַחַן" והיא עדיין לא הבינה, אז אמרתי שוב "לַחַן" ואז היא הבינה".

עוגיה: "יש למורה הזאת קצת בעיה בידע כללי, אם היא לא יודעת מה זה לַחַן."

לחן: "לא, היא מאשקלון"







מיתר משתוללת בסלון בזמן שעוגיג מכין ארוחת צהריים במטבח, עם גבו אליה.

עוגיג: "מיתר, לכי לחדר."

מיתר מתחבאת מאחורי כורסת הטלויזיה.

עוגיג: "מיתר, אמרתי ללכת לחדר!"

מיתר: "מה, אתה רואה אותי?"

עוגיג: "יש לי עיניים בגב."

מיתר: "לא נכון! רק לגננוֹת יש עיניים בגב!!".
נכתב על ידי עוּגִּיג , 1/9/2005 15:01   בקטגוריות הגיגים של ילדים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענברית ב-2/9/2005 11:11
 



חידה למִתְקָלִים (פרס לפותר הראשון - לינקוקיז)


 
והפותרת המהוללה - הנסיכה הילה

נכתב על ידי עוּגִּיג , 1/9/2005 09:07   בקטגוריות החידה היומית  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הצ&rsquo;ופצ&rsquo;יק של הקומקום ב-1/9/2005 15:03
 



לדף הבא
דפים:  

45,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוּגִּיג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוּגִּיג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)