|
 סאטירה, דמגוגיה זולה, העלבת עובדי ציבור בעת מילוי תפקידם, ציניות, שפה לא תקינה-פוליטית, בעיטות מעל ומתחת לחגורה, הכפשות, השמצות, פיצוצים, מרדפי מכוניות וציטוטים אמיתיים ומדומים של קלינט איסטווד. |
| 11/2006
 הומואים עושים להם את זה. סקס מוכר, גם אצל הדוסים מסתבר. תראו את פסטיבל הגוועאלד מסביב למצעד הגאווה. כמובן שהדוסים החסודים בסך הכל חוששים מחילול הקודש, שליחסי מין שאסורים בתורה יהיה ייצוג בירושלים.
אפשר היה לצפות שהדוסים יתחילו להשתולל גם על ההפרה הבוטה, המקובלת והרווחת של האיסור התורני להלין שכרו של עובד. גם זה מהתורה אבל אף אחד לא ראה את כיכר השבת מתמלאת בדוסים שמוחים על רמיסת זכויות העובדים.
אפילו לא רמיסת זכויות העובדים הזרים למרות שהציווי "כאזרח מכם היה הגר הגר אתכם ואהבת לו כמוך כי גרים הייתם בארץ מצרים" חוזר בתורה 14 פעם, והאיסור על משכב זכר פעמיים בלבד (ולגבי לסביות, אגב, אין שום איסור בכלל). מישהו ראה דוסים עושים פולסא דנורא לנוגשי עובדים זרים או לקלגסי משטרת ההגירה?
אין להם בעיה מיוחדת לכרות עצי זית של פלסטינים למרות שספר דברים אוסר במפורש לכרות עצי פרי, גם אם הם שייכים "לאוייב שצרים על עירו", כלומר, אפילו הכרעת האוייב אינה סיבה מספקת להשחתת עצי זית.
אולי לפחות הם היו עולים על הבנקים, איך במדינה יהודית נותנים לבנקים לנשוך נשך? גוועאלד!!! הינו מצפים מהם לזעוק. וזה לא שלא ביקשו מהם ולא שידלו אותם, הם מתעלמים מזה כמו שהם מתעלמים מתעודת הכשרות החברתית של עמותת "במעגלי צדק".
מסתבר שהדוסים לא כל כך שונים מאיתנו, החילונים. גם אצלם, הרבנים, כמו כל מנחה טוק-שואו, מעדיפים לצבור רייטינג על הנושא הסקסי של ההומואים בירושלים במקום להתעסק בעניין האפרורי של הלנת שכר ונשיכת נשך בעיר הקודש.
אז זה כל הסיפור, לא קדושת העיר ולא חילול הקודש, לא התורה ולא ההלכה. מאחורי המלל החסוד והזעזוע המדומה מסתתר סיפור של פוליטיקה ורייטינג, תקשורת וכוח שמתנקז כולו לאירוע המתוקשר של מצעד הגאווה מהסיבה הפשוטה ש"סקס מוכר".
| |
|