לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אוטוביוגרפיה סובייקטיבית


נווד במרחב המלים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010

סקיצה טקסטואלית


אני לא בטוח אם זה סתם מגלומני או לגמרי מדליק ואולי מישהו עשה את זה כבר, אבל נראה לי שבקרוב אעשה זאת, זה מדליק אותי בכמה רמות שונות במקביל.

הרעיון הוא לעשות תבנית סיליקון להכנה ביתית של קרטיב בצורת זין.

אולי צריך לנסח את זה אחרת, אני רוצה לעשות קרטיבים בצורת זין, ולמכור תבניות סיליקון להקפאה/הכנה ביתית. אני מדמיין אורחות שבאות אלינו הביתה ואותי שואל אם מתחשק להן קרטיב, ומוציא להן מהמקפיא קרטיבזיין לכל אחת. קרטיבזין פטל, קרטיבזין ענבים, וקרטיבזין אבטיח עם זרעים בקצה. אני מתכנן לעשות אותו בתבנית שאייצר על פי הזין שלי. אני מדמיין נערות, הרבה, עם הקרטיבזין שלי בפה.

אני חייב ליצר את התבנית הראשונה, חייב להתחיל לעבוד על זה

נכתב על ידי , 29/10/2010 01:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 




21,843

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצקלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צקלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)