לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Welcome to my FUCKING life


Do you really wanna know...???...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

שוב....ושוב....ושוב.....


טוב...הכול טוב ומצויין....רק קצת געגויים....ועוד....ועוד...ועוד....ועוד....חבל....ממשיכה ללכת....בלי שום צל לאןץץץאבל הכי חשוב להמשיך....לינשום אמוק.... ולהמשיך לא משנה לאן...רק להמשיך...הכי חשוב....

 

למרות שכל מה שאני עושה הופך נגדי הופך לאפר נעלם אבל השחור החור הנזק לק נמחק....ממשיך...וממשיך....הלה....והלה....והלה.....

 

לא ששוכחת זוכרת אבל מתעלמת....מוחקת אבל לא עוזר....רצה לבד למסלול לא יעדוע...לא מוקר אפילו לי...רוצה ליחיות לבלות לעשות שתויות....ועוד....ועוד....אבל....תמיד יש אבל....

התמונות אפורותץץץץהלב שוב מתמלה אופל....חשיכה.....ריק.....ריק...ריק...וךא רוצה לחזור...לא רוצה להיות אותו אחת...אותה ילדה שסובלת ואף אחד לא יודע או ידע למה....לא עוד לא....פאשוט לא...!!!....

 

אני נעלמת לאט מחבקת ועוזבת.....ניפגעת...אבל שומרת לעצמי....ולא אומרת...לא רוצה להיות עוד אחת...עוד אחת מאלו...אני לא כזו...אני לא....

רוצה להיות....

 

 

נכתב על ידי , 11/3/2008 22:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/5/2008 19:28



כינוי: 

בת: 33

ICQ: 234552250 




3,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~KiTo~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~KiTo~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)