לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

אני פה


"וואלה חשבתי עלייך היום
לאן נעלמת? הכל בסדר?"

ככה כתב לי טליק היום ואז שמתי לב, בחיי , שבוע לא כתבתי.

טוב, הייתי עסוקה בלבכות על כאב השיניים שלי, או יותר נכון על כאב השיניים שכבר לא שלי. (ז.א הכאב שלי, השיניים כבר לא.)

אבל קשה לי לדבר על זה, אז בואו נעבור לנושא אחר.

 

זה היה אמור להיות אחד השבועות העמוסים שהיו לי בתקופה האחרונה, שבוע שהתחיל עם יום עיון בעבודה, אחריו בת מיצווה של מישהו מהמשרד, יום אחריו רופא שיניים , למחרת פגישה חשובה ונסיעה לירושלים, ביום רביעי הצגה, וכן הלאה, ארוע רודף ארוע.

כמובן שבסופו של דבר הביקור אצל רופא השיניים שינה לי את רוב התכניות ומהרגע שיצאתי מהקליניקה הורדתי הילוך ואפילו לשעורי התעמלות לא הלכתי דבר שמיד גרם לי להרגיש הרבה יותר רע עם עצמי, כאילו שזה בכלל היה אפשרי להרגיש יותר גרוע.

 

אבל היום, אני שמחה לבשר, מצבי הרבה יותר טוב.  כבר לא כ"כ כואב רק מעצבן קצת, גם סוף השבוע הולך ומתקרב, אבל מה שהכי משפיע על מצב הרוח שלי היא העובדה שהשמש חזרה לזרוח והגשם פסק. לא סובלת גשם ועוד פחות ממנו את החושך שמלווה את מזג האויר החורפי הזה.

 

בשבת ניסע לשדה בוקר להביא לאורן אביזרי חורף כי קצת קשה להסחב עם שמיכת פוך באוטובוס, אז גם המחשבה על טיול שבת עושה לי קצת שמח בבטן.

 

זהו, חוץ מזה אין לי הרבה מה לספר, צר עולמי כעולם נמלה. אבל לפחות הפגנתי נוכחות וגם זה משהו, תודו.

 

 

  

נכתב על ידי , 30/10/2008 15:34  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)