לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

הו טליק טליק מה אני לא אעשה בשבילך?


טליק ידידי הטיל עלי את המטלה הנעימה של לכתוב על הדברים האהובים עלי, מיד נזכרתי שלפני כמה שנים (ב- 2006 ליתר דיוק) כתבתי שני פוסטים הראשון על הדברים שמעצבנים אותי, והשני על הדברים שמרגיעים אותי, מכיוון שאחד הדברים שאני אוהבת זה לייצר פוסטים חדשים ע"י מיחזור חומרים ישנים, מצאתי את הפוסט השני של הדברים המרגיעים וכמו ילד בתיכון שצריך להגיש עבודה למורה, עשיתי מיד העתק-הדבק, קצת עדכונים והינה לכם פוסט הדברים האהובים עלי: 

 

  1. מקלחת חמה. חמה מאוד, כזו שהעור שלי יוצא ממנה אדום ומעלה אדים. אני נותנת למים לזרום מהקודקוד על העורף ולאורך הגב ומרגישה איך כל הכבדות והמועקה כאילו נשטפים ממני.
  2. סקס. ורצוי ארוך וסוער שאחריו אפילו אם ארצה לא יהיה לי כוח לחשוב על שום דבר, ורק אשכב מרגישה עדיין את הרעד ברגליים והסיפוק בנשמה.
  3. החיבוק של א'. יש לו לא' חום פנימי שמקרין החוצה במגע, כמו כרית חמה. החיבוק שלו, טוען אותי באנרגיות ופותח קשרים בנשמה שלי.
  4. אוכל טוב, ורצוי עם יין טוב ובחברה טובה.
  5. ספר טוב,  כזה שסוחף אותי בעלילה מרתקת וכתיבה משובחת, כזה שאני לא יכולה להניח מהיד עד שאני מסיימת אותו, ולכמה זמן אני לא חיה פה ועכשיו אלא את החיים שבתוך הדפים ובין המילים  הכתובות.
  6. את הילדים שלי.  ברגעים קטנים של חסד  כשהם פנויים אלי, ובאמת איתי,  אורן יכול לנגן לנו משהו, או שתתפתח שיחה על כל דבר שבעולם ואז אני מבינה כמה ברת מזל אני שיש לי ילדים כאלו.
  7. דניאל. מספיק לי לראות את החיוך שלו בשביל להרחיב לי את הלב. והיום אני יכולה להוסיף כמובן גם את תום הקטן.
  8. מסג'. רצוי מקצועי, אבל גם מסג'  חובבני מבית היוצר של א' עוזר.
  9. נעים בגב. ישר מרדים אותי. כשרק עברנו לגור יחד א' הבטיח לי שכל לילה הוא ירדים אותי עם נעים בגב, טוב אז הבטחות נוצרו בשביל שאפשר יהיה להפר אותן, אבל  מידי פעם כשנחה עליו הרוח או כשאני מנדנדת מספיק חזק.
  10. ישראבלוג. לקרוא קצת חיים של אחרים, להבין שלכולנו לפעמים יש את אותן בעיות ואותן שמחות, לקבל פרופורציות, וכמובן התגובות שלכם. אני לא צריכה לספר כמה הן לפעמים מחממות לב אמיתיות ומשמחות. 
  11. מוסיקה. ובמיוחד שירים שקטים ועצובים, ולפעמים כשאני נוסעת באוטו לבדי ושרה לי בקולי קולות יחד עם הרדיו, אני יכולה גם לבכות, בכי מזכך שכזה שאחריו העולם  נראה כאילו הדמעות שטפו וניקו  אותו קצת.
  12. לבשל, אני מאוד אוהבת לבשל, זוהי הדרך שלי להיות יצירתית, הייתי רוצה לדעת לצייר, או לפסל, הייתי מתה לנגן ברמה מקצועית אבל לצערי גם כשניגנתי לא עליתי על רמה חובבת מינוס. 
  13. בעקבות סעיף 13 אני חושבת שאני יכולה להוסיף את העובדה שאני נורא אוהבת אנשים מוכשרים. לא משנה באיזה תחום, מוסיקה, כתיבה, אמנות פלסטית, אני אוהבת ומקנאה בהם נורא, אותו דבר גם עם אנשים חכמים, וכאלו שיש להם ידע כללי רחב.
  14. חוש הומור, אני מאוד אוהבת אנשים שמצחיקים אותי
  15. ואותך, ואותך ואותך ואותך. לא חשבתם שאני אשכח אתכם, נכון?  

טוב נראה לי שמיציתי, ביננו, הרי מספיק סעיף 2 בשביל לגרור מכם תגובות, לא? 

 

לא מעבירה לאף אחד, לא שרביטים ולא מקלות, תרצו תכתבו לא תרצו אל תכתבו אין לי כוח לעוד קישורים.  

 

נכתב על ידי , 27/1/2009 19:00  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)