לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2010


הלילות הכי קשים.

במשך היום עוברים פה המוני אנשים, איזו המצאה גאונית זה השיבעה. אין לך זמן לחשוב לרגע, ויחד עם זאת אתה עם אבא כל דקה של היום, עוברים על אלבומי התמונות, מעלים זכרונות ילדות, מדברים עליו כל הזמן, וצוחקים, כן כמה שזה נשמע מופרע, אנחנו צוחקים פה לפחות באותה כמות שאנחנו בוכים, אולי אפילו יותר.

הגיעו לפה אנשים שלא ראיתי כבר שלושים שנה אני חושבת. חברי ילדות שלי, של האחים שלי, משפחה קרובה ורחוקה מכל קצות הארץ, ותיקי כפר סבא והוד השרון, חברים של ההורים שאני זוכרת ממשחקי הקלפים של יום שישי, מיעוטם עדיין מגיעים בזוג, הרוב מגיעות האלמנות. אמרתי להן שעכשיו כשהן בעלות נסיון הן צריכות לעזור לאמא להתרגל למצב החדש הזה.

אין לי מושג איך היא תתמודד אח"כ.

היום זה קל. אנחנו עטופים באנשים כל הזמן. היא לא נשארת רגע אחד לבד.

אני לא יודעת לאיזו מציאות היא תקום ביום שני בבוקר.

 

הלילות נוראיים. אני מסתכלת על השעון רואה שעה ועוד שעה עוברות. אני רק מחכה לבוקר שיבוא ויבואו האנשים ויעזרו לי לעבור את היום.

אבל הכי אני פוחדת מהיום שאחרי השיבעה. כי אז נחזור כולנו לחיים לשיגרה ונעזוב את אבא.

אני לא יכולה לעזוב את אבא.

 

תודה לכל המנחמים פה בבלוג, ותודה ענקית לכם חברים נהדרים שלי, על הטלפונים הסמסים האימיילים וביקורי התנחומים,

רק כשהחיים מזמנים אותנו למצב הזה, אנחנו מבינים כמה גדולה המיצווה הזו של ניחום אבלים.

אם אבא שלי מסתכל מלמעלה הוא בטוח דיי מבסוט, מכל האנשים שאהבו אותו, אבל יותר מכל מזה שאנחנו לא לבד בעצב שלנו.

 

אורן אמר לי אחרי ההלוויה, שפתאום הוא קלט שמה שקרה לי היום, יקרה יום אחד גם לו, גם הוא יאבד אותנו ביום מן הימים.

אמרתי לו שאם יש משהו שהוא וודאי בחיים, זה שזה יקרה.

"מעפר באת ואל עפר תשוב".          

נכתב על ידי , 20/1/2010 04:57  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)