לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

הקלף שלי


אז הינה הוא הקלף שלי , לשיפוטכם:

 

"לעיתים אני כמו רוח סופה

המתפרצת החוצה בעוצמה (יש בזה משהו מהאמת)

לעיתים אני עומדת ללא תנועה

קולטת את הוויתי הגדולה

לעיתים אני שרה ורוקדת ערומה (נו, מילא...)

ומודה לטבע על כל דקה

לעיתים אני מלטפת את גופי

ו... (פה אני נאלצת לצנזר, יש גבול למה שאני מוכנה להעיד עליו אפילו בשמו של הקלף)

אני האישה הפראית הקדומה

המחוברת לעצמה ולטבע

התחברי אלי במהרה (אין לי מושג מי זו שאמורה להתחבר אלי.. או שאולי אני אמורה להתחבר לדמות שבקלף?)

דרך הדמיה או כתיבה."

 

אני לא לוקחת אחריות על אף מילה הכתובה פה. זו לא אני, זה הקלפים. J

 

נכתב על ידי , 24/2/2005 10:20  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)