לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

דיסוננס


באחד הפוסטים כתבתי שורה. שורה אחת שהסתתרה בפוסט לא ממש קשורה לא ממש מובנת. חשבתי שמי שאמור להבין יבין.

חשבתי שמי שאמור להגיב יגיב, בפורום הזה או אחר לא ממש משנה. חשבתי שיש מקום לתגובה.

ההתעלמות גרמה לי לחוש לא ממש נוח.

מה אמיתי ומה לא?  חשבתי שאני יודעת ומזהה. 

אז נכון, יש מקומות שאין לי ספק לגביהם. שם האמת ברורה כשמש בצהרים, ואחרים? ואם יש ספק, האם כדאי להמשיך להשקיע?

מחשבה לשבת.

 

עדכון מאוחר יותר:

לאחר קריאת התגובות הראשונות ולאחר עוד כמה שעות של מחשבות תוך כדי בחישה בסירים, אני רוצה להבהיר, אין לי עניין לפתוח דיון במקרה נקודתי זה או אחר, המחשבות שלי הן יותר לגבי המדיה הזו באופן כללי, כמה אמת? כמה בדיה?

כמה כנים אנחנו כשאנחנו מחבקים אחד את השני פה במילים? ולמה בכלל לערבב רגש במקום הזה?

כשאנחנו מחבקים פה על גבי מסך המחשב גם את השונים, האחרים, האם נחבק ונקבל אותם באותה צורה של פתיחות בחיים שמחוץ למסך?

האם קל לנו יותר להיות ליברליים, פתוחים, מקבלים, ומכילים רק כשאנחנו יושבים בביטחה בין ארבע הקירות שלנו מתחבאים מאחורי המילים?   

אלו המחשבות שלי השבת, ואתם?

נכתב על ידי , 25/2/2005 16:25  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)