לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

שכחו אותי בבית 1


א' בכנס של העבודה שלו, והחארות לא הזמינו בני/בנות זוג, נועה בערב שורשים בבית ספר של חברה שלה, ואורן נפגש עם ידידה.

ככה מצאתי את עצמי לפתע לבד בבית.

לבד בבית, רק מי שנשוי מעל 10 שנים, והביא לעולם אי אלו צאצאים, יודע כמה נדיר צרוף המילים האלו, לבד בבית.

כמו ילדה קטנה אני מתחילה לחשוב מה אני יכולה לעשות לבד בבית... מקלחת ארוכה ארוכה בלי שאף אחד יזדקק למקלחת דווקא כשאני בפנים.

כוס קפה עם סיגריה במרפסת בלי שאף אחד יתלונן שאני מסריחה את הבית כי לא סגרתי טוב את הדלת.

לשכב עם ספר על הספה בלי שאף אחד יזהיר אותי שזה לא נורמלי לסיים ספר ביומיים.

לראות את התכניות הכי דביליות בטלויזיה בלי שאף אחד ירצה לראות דווקא עכשיו חדשות/ספורט/השמיניה....

לכתוב פוסט, בלי שיהיה לי מושג בכלל מה אני רוצה לכתוב, ואף אחד לא ידרוש את המחשב.

כ"כ הרבה אפשרויות, כ"כ מעט זמן, אז מקלחת כבר עשיתי, קפה עם סיגריה גם, את הפוסט אני כותבת עכשיו, בטלויזיה אין שום דבר דבילי שמתחשק לי לראות, וספר בחטאי אין לי (זה מה שקורה כשמסיימים כל ספר באותו יום שרוכשים אותו), יאללה שיחזרו.

נכתב על ידי , 23/3/2006 21:52  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)