לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

זה לא פייר


שהם יוצאים היום שלחודשיים ועשרה ימים של חופש,

 ואני בשביל חופש כזה צריכה ללדת תינוק.

 

 

ולפני שמישהו קופץ ומתחיל להסביר לי כמה המורים עובדים קשה, לא למורים התכוונתי,  התכוונתי לילדים, בעיקר שלי, אלו שישנו לי מול העינים כל בוקר בשעה שאני אגרור את עצמי מהמיטה, אלו שיצאו לבלות כל ערב בזמן שאני אפול שדודה מעייפות מול הטלוויזיה המשמימה, אלו שאט אט  יעטו על עורם את צבע השמש (כן כן הם מורחים קרם הגנה) בזמן שאני אשאר בצבע נורת הנאון.  

 

חופשת קיץ נעימה לכם ילדים ובני נוער, ולאלו שנוהגים בלילות החופשה לחגוג בגינה שמתחת לבית שלי, יש סיכוי שתמצאו גינה חדשה לפחות לחודש וחצי הקרובים?

 

נכתב על ידי , 21/6/2006 07:28  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)