לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

חזרתי


היה סבבה, בודפשט עיר חמודה בהחלט, עם פינות חמד יפות,(תמונות יבואו בהמשך) אבל אני יכולה להגיד בלב שלם שמיציתי אותה.

הטכס של אחי היה מרגש ובה במידה משעמם עד תרדמה, שעתיים של נאומים בהונגרית, ו400 סטודנטים שעולים אחד אחד לקבל את הדיפלומה, מצליחים לגבור אפילו על ההתרגשות הכי גדולה.

 

רק שתדעו, שחם פה (בישראל) לאללה, עם כל אהבתי לקיץ זה דיי שוק לרדת מהמטוס למכת החום הזו אפילו שרק שש וחצי בבוקר.

ורק שתדעו מספר 2, שכתבתם המון בארבעה ימים האלו שלא הייתי פה ואין מצב שאני אצליח להשלים את כל חומר הקריאה שהכנתם לי פה, אז סליחה מראש לכל מי שלא אגיע אליו או שאציץ רק בפוסט האחרון שכתב.

את פרוייקט ה4X4 אני אשתדל לכתוב אחרי שאשן קצת סוף סוף.

 

התגעגתם אלי? 

נכתב על ידי , 3/7/2006 08:31  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)