לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

4X4


ארבעה דברים שאתם לא יודעים עלי (ואני מוכנה לספר לכם):

 

  1. שבצעירותי הייתי דיי שובבה ומי שמסתכל טוב יכול לראות לכך סימנים גם היום.
  2. שמעולם לא יצאו לי שיני בינה
  3. שהתחלתי לדבר לפני שהתיישבתי והפכתי למין מופע קרקס שכל השכנים היו באים לצפות בו.
  4. שפעם הייתי חתיכה.

 

ארבעה מקצועות בהם עסקתי בימי חיי: (אני מקווה שעבודות בזמן חופשות הקיץ נחשבות):

 

  1. בייבי סיטר
  2. מיון תפוחי אדמה, קטיף תותים, מיון פרחים (ובכלל כל עבודה חקלאית שהמושבים בסביבת מגורי הסכימו להעסיק בה בני נוער)
  3. מלצרות
  4. המקצוע שבו אני עוסקת היום.

 

ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ושוב (וזה לא קל כי אני לא זוכרת סרטים בכלל):

 

  1. סוונגלי
  2. סיפורו של אלוף
  3. חלף עם הרוח
  4. אמדאוס

 

ארבע סדרות טלוויזיה שאני רואה כרגע לסירוגין:

 

1.      אבודים

2.      24

3.      האוס

4.      הפיג'מות

 

ארבעה מקומות בהם גרתי יותר מחודשיים:

 

  1. תל אביב
  2. צהלה  (אני יודעת שזה כמעט אותו דבר אבל זה או זה או שאני אכתוב שמות של רחובות)
  3. העיר בה נולדתי ובה אני חיה היום
  4. מצטערת, אין בי את יצר הנדודים...

 

ארבעה מקומות בהם הייתי בחופשה וגם נהניתי (ונעשה פה קיצוץ אכזרי):

 

  1. צרפת
  2. ספרד
  3. אנגליה
  4. אריזונה

 

ארבעה מקומות באינטרנט שאני מבקרת בהם מידי יום (אין ארבעה כאלו, אבל אני אכניס את העיקריים שאני מבקרת בהם לעיתים קרובות):

 

  1. ישראבלוג (כמובן)
  2. ynet
  3. לאחרונה, אתרי בריאות ורפואה. (אבל אני שמחה לבשר שכפי הנראה התקופה הזו הגיעה לסיומה)
  4. IBM

 

ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול:

 

  1. פירות ים
  2. לחם טרי עם חמאה רכה
  3. צ'ולנט (רק של אמא שלי)
  4. סלטי ירקות טריים ומושקעים.

 

ארבעה מקומות בהם אני רוצה להיות עכשיו (וזה יהיה נורא מגוון כי אני בכלל לא כפייתית בזמן האחרון):

 

  1. בבית החדש
  2. בבית החדש
  3. בבית החדש
  4. בבית החדש

 

ארבעה בלוגרים שצריכים גם הם לעשות את הפרוייקט הזה:

 

אני לא מעבירה לאף אחד, לדעתי כבר כולם עשו, ואם יש מישהו שפוספס, ונורא רוצה לעשות, ראו עצמכם מוזמנים מכל הלב.

 

נכתב על ידי , 4/7/2006 08:57  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)