לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

מספר עולה כסף.


כך גיליתי היום.

ז.א לא שזה היה חדש לי לגמרי , אני לא כ"כ תמימה,  אבל לא ידעתי שהגעתי כבר לגיל שגם אני צריכה לשלם.

יש בדיחה שאומרת שאישה מתביישת פעמים בחיים, בפעם הראשונה שמשלמים לה ובפעם הראשונה שהיא משלמת.

אז לפעם הראשונה עוד לא הגעתי, אבל היום לחרדתי ראיתי שאני אמורה לשלם. על מספר. ולא סתם על מספר, אלא על מספר יפה.

ללמדכם שמספר פושטי הייתי מקבלת בחינם. 

ומעשה שהיה כך היה. לפני כחודש החלטנו לעשות סדר, בנושא הטלפונים הסלולריים של חברי המשפחה. אני אמנם תקועה עם מירס מהעבודה, אבל זו לא סיבה שהאחרים יסבלו. בדקנו בחברה הזו והשניה וגם בשלישית,והחלטנו ללכת על חברת פלאפון.

אז שידרגנו לא' את המכשיר, קנינו לנועה מכשיר חדש ואורן קיבל את המכשיר  הקודם של א'.

ביקשנו אם אפשר לשמור לנועה את המספר שהיה לה באורנג', אבל הוא לא היה פנוי, אז נציגת המכירות החביבה, אמרה: "אל תדאגי חמודה, אני אמצא לך מספר יפה."

והיא מצאה. באמת. מספר יפה, קליט קל לזכור אותו בע"פ. אפילו אני זוכרת וזו אינדיקציה מצויינת, כי מי שמכיר אותי יודע שאני בד"כ לא זוכרת כלום.

חודש עבר והיום א' החליט לבדוק את החשבונית , ומה גילינו? בסוף החשבונית הסתתרה לה השורה הבאה:

 

חיוב מספר יפה 151.00 ש"ח.

 

נשבעת לכם שלא ידעתי אם לבכות או לצחוק.  תסכימו איתי שזה נשמע כמו בדיחה גרועה?

 

אח"כ בשביל הפינלה של היום, גיליתי שבסופר חייבו אותי במקום על קילו כנפיים - 10 שקלים, על קילו בשר עגל טחון- 50 שקלים.

למה לא, מי שמשלמת על מספר יפה, למה שלא תשלם על כנפיים כאילו היו עגל?  

על הבשר כבר קיבלתי זיכוי, נראה מה יהיה מחר כשאבלה את הבוקר שלי בפלאפון. מבטיחה לעדכן.

 

חיוב על העדכון יגיע בסוף החודש. ותתרגלו לקרוא את האותיות הקטנות- שם בד"כ מסתתר הכסף הגדול.

נכתב על ידי , 26/10/2006 21:59  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)