לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

12 יום


ההרגשה היא כאילו חודש לא הייתי פה. כשבסה"כ עבר סוף שבוע. לא מתחשק לי לכתוב על ענייני גמילה, ובגלל שזה דיי מה שמעסיק אותי בימים האלו, אני לא כותבת בכלל. אני חייבת להודות שקצת יותר קל. כבר לא בא לי להרוג את כל מי שמסתכל עלי, ואני מניחה שיש בזה שיפור גדול, לעומת זאת אני ממשיכה לאכול כל דבר שנמצא בסביבה שלי, בין אם הוא נועד לאכילה ובין אם לא, אבל זה כפי הנראה לא נורא, כי הרגע בדקתי את הבדיקות דם שעשיתי הבוקר, ומאז שהתחלתי את הטיפול בבלוטת התריס ערכי הכולסטרול והטריגליצרידים חזרו לנורמה, וזה גורם לי להרגיש קצת פחות שמנה, אם כי המשקל לא מראה שום כוונות להזיז את המחוז לכיוון הנכון, והתחושה הזו היא לחלוטין מנותקת מהמציאות.

 

אתמול רבתי עם נועה, זה נורא מעיק כי אנחנו בד"כ לא רבות , אני יודעת שאמהות ובנות בגיל הטיפשעשרה זה משהו שמועד לפורענות, אבל אנחנו בד"כ מצליחות להתגבר על הקשיים והכשלים הצפויים, לכן כשאנחנו כבר רבות זה יושב לי על הלב חזק.

בכל אופן בבוקר היא שלחה לי SMS : "סליחה" , לא כ"כ ידעתי איך להגיב, מצד אחד אני יודעת שהיא מתכוונת לזה, אבל מצד שני זה כ"כ קל לפתור את הבעיות בחיים בעזרת SMS-ים, בלי באמת להתמודד עם הפנים של זה שפגעת בו. היה לי קשה להחליט אם לתת לה לצאת מזה בקלות, או לדרוש ממנה להתמודד. בסוף החלטתי שאני לא אתן לה לעשות קיצורי דרך, אבל גם לא אהיה קשוחה מידי, עניתי לה שזה יפה, ואני תמיד אסלח לה, אבל אני מצפה ממנה לדבר איתי על מה שקרה ולא לסיים את העניין בSMS. אחרי בית ספר היא התקשרה וקצת דיברנו, זה עדיין לא זה, אבל זה גם משהו.   

כשאני מדברת עם אחותי והיא מקטרת לי על הלילות ללא שינה, על דלקות אוזנים והתקפי סטרידו, אני לא מצליחה להחליט מתי היה יותר קשה, אז עם כל המחלות והלילות הלבנים, או היום עם הדאגות והפחדים ואי ההבנות.

   

נכתב על ידי , 11/2/2007 15:09  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)