לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

הפעם הראשונה שלי.


הלילה היתה הפעם הראשונה מיום שאני זוכרת את עצמי כאדם עובד שהרמתי ידים ואמרתי, לא יודעת.

עד שתים בלילה ניסיתי למצוא את הסיבה לתקלה שהתרחשה עלינו, אבל בשלב מסויים הרגשתי כמו כלבלב שמנסה לתפוס את זנבו שבעליו האכזר קצץ, והתחלתי לחשוב שבמצב כזה אני עלולה רק להחמיר את הבעיה ולא לתקן אותה.

 זו לא פעם ראשונה שאני נדרשת לטפל בבעיות בשעות לא הגיוניות, אבל תמיד יכולתי להן וכגיבורה הייתי מצילה את הארגון מהגורל האכזר של עבודה ידנית והולכת לישון בתחושת סיפוק נפלאה. הלילה הלכתי לישון כשזנבי (הקצוץ והרדוף) מקופל בין רגלי בבושה. פעם ראשונה שאמרתי: "לא יודעת חברים, חכו לבוקר".

והבוקר עלה, ואיתו כמובן הפתרון לבעיה , אבל אני נותרתי בתחושה חמוצה של אכזבה.

באסה.

נכתב על ידי , 12/2/2007 10:59  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)