לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2004

מיומנה של גננית מתחילה.
















עוד ענף צמח, עוד שורש העמיק אחיזתו באדמה,


אתמול נשבו רוחות בגן, רוחות שעד לא מזמן היו מאיימות לעקור את הצמחים,


אבל יכולנו להן, ובערב ישבנו יחד, וביננו שוב תחושת השלווה, וידעתי שהצמח הזה שלנו, כבר לא כ"כ שברירי, הטיפול המסור שלנו בו, לימד אותו לעבור את הסערות ולהשאר שלם.


בפעם הראשונה הרגשתי איך אנחנו משתמשים בשפה חדשה, לא רק כשהכל טוב, אלא גם כשיש חילוקי דעות.


 זה לא נעים לריב, אבל זה חלק מהחיים, וההרגשה הזו שהצלחנו לעבור את המשברון הקטן הזה בלי שנפער שום חור,  ממלאת אותי שימחה ותיקווה.


אני חושבת שאנחנו בדרך הנכונה. 


 


לא, אני לא ממהרת לנוח על זרי הדפנה, אני יודעת שדרך החיים מעכשיו תכלול בתוכה הרבה עבודת גננות, אני לא ארדם יותר בשמירה, כבר עשיתי את הטעות הזו וכמעט שילמנו מחיר יקר.


 


אבל היום אני מרגישה מעודדת, אפילו מעט שמחה, מותר לי נכון?


 


נכתב על ידי , 1/6/2004 11:27  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)