לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2007

נועה בת 14


אחד הדברים הכייפים בלהיות הורה זה כשאנחנו זוכים להיות שם כשהילד שלנו חווה משהו חדש בפעם הראשונה. 

הפעם הראשונה שהם מגלים טעם חדש, ובמיוחד את הטעם המתוק,

הפעם הראשונה שהם מצליחים לתפוס את אצבעות הרגלים שלהם , שהם מצליחים ללכת לבד, לרכב על אופנים, לשחות.

האור הזה של ההבנה בעינים, של השימחה הגאווה, או סתם התענוג, קשה להסביר למי שלא היה שם בעצמו.

ככל שהילד גדל ההזדמנויות האלו כמובן הולכות ומתמעטות, ויש להניח שמגיל מסויים אנחנו כבר לא נהיה לידם ברוב הפעמים הראשונות שעוד מחכות להם בעתיד.

לכן היה לי כ"כ כייפי לראות את נועה יוצאת אתמול מהמסג' שלה בספא, רצה אלי בזרועות פתוחות מחבקת אותי ואומרת "זה היה כזה כייף, תודה".

 

היום נועה שלי בת 14, ממש נערה. החברות שלה באו בבוקר ולקחו אותה לחגוג. העולם שלה כבר מלא בהרבה יותר ממני, וטוב שכך.

 

מזל טוב ילדונת שלי.  

    

נכתב על ידי , 14/4/2007 17:25  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)