לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2007

שבת


טוב נו, אין לי כותרת יצירתית, תודו שזה דיי ניג'וס שצריך להמציא כותרת לכל פוסט.

בכל אופן, או כמו שאבא שלי אומר כשהוא מרגיש שהשיחה סוטה מהנושא העיקרי שלה, "דריקר" שזה "העיקר" בעברית, באמת שבת היום, אז זו כותרת ראויה.

שוין, מרגישים שאני לא ממש יודעת מה לכתוב נכון?

מה שבעצם התכוונתי לכתוב זה, שמחר אנחנו נוסעות לאילת, שלושת המוסקיטריות, פמה, נועה"לה ואני. איכשהו יצא שכל התכניות שלנו עד עכשיו הסתובבו סביב אוכל, את תקני את זה ואני אכין את ההוא, ותביאי את הכלים האלו ואני אביא אחרים, וכן, גם רשימת מסעדות. נראה לי שאני אחזור מהשבוע הזה עם עוד כמה קילוגרמים מיותרים, אבל בחייכם, במצבי, מי כבר סופר? ואני רק מקווה שאין לה תכניות להריץ אותי על ההליכון עד מציאת האנדרופינים האלו  שלה.

אז כמו שכתבתי מחר אנחנו נוסעות, ואני כמובן לוקחת איתי את המחשב, שהרי זה היה הרציונל מאחורי קבלת המחשב הנישא, שאוכל לשאת אותו איתי לכל אשר תיקח אותי הרוח או המזדה. אלא מה, שאתמול גיליתי שלמחשב הדביל הזה אין חריץ שמתאים למודם הסלולרי, ומה יהיה אם אין רשת אלחוטית במלון אליו אנחנו נוסעות?

אני אתחיל להתרוצץ בכל רחבי אילת בחיפש אחר רשתות אלחוטיות כל פעם שתהיה איזו בעיה בעבודה? או מה שיותר סביר כל פעם שאחת מאיתנו תרצה להעלות את הגיגיה לכאן? לכן, אנשים טובים, מי מכם שיודע איפה יש רשתות אלחוטיות באילת מתבקש לציין זאת בתגובות ואני אקח איתי את הרשימה בצמוד לרשימת המסעדות (וגם בנושא זה אתם יכולים להרגיש חופשי לצרף המלצות.)

אה, וגם אם אתם יודעים איפה אפשר לרכב על סוסים באילת. 

תשמעו, נראה לי שזה יכול להיות יותר קל מגוגול, אבל קודם נראה כמה אתם משתפים פעולה.

אז איפה הייתי? רשתות אלחוטיות, כן, טוב נראה לי שמיציתי את זה, לא? הדבר היחיד שנותר להגיד זה שאם לא תשמעו מאיתנו במשך השבוע הקרוב, אל תדאגו, זה בגלל :

1. העדר גישה לאינטרנט

או

2. שאנחנו עושות חיים ואין לנו בכלל ראש בשביל לכתוב פה.

בתיקווה שהסיבה השניה תהיה הנכונה.

ביי. 

נכתב על ידי , 28/4/2007 10:00  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)