לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

שימו לב כל חתולי אילת


אני מצטערת להודיע לכם שהדודה שחילקה לכם מים בשבוע האחרון, חזרה הביתה ומהיום אתם נאלצים להסתדר בכוחות עצמכם, אני מאוד מקווה שאתם זוכרים איך עושים את זה מהימים לפני שהגענו.

 

ועכשיו אחרי שהורדתי את ההודעה הזו מסדר היום, אני יכולה לספר לכל מי שזה מעניין אותו, שחזרנו, שהיה נורא כייף, שהסתדרנו נהדר, ונדמה לי שלא עלינו אחת לשניה על העצבים בכלל, (אלא אם כן היא יודעת להסתיר את הרגשות שלה כך שלא הרגשתי.)

אז חזרנו, ואני טיפל"ה עייפה למרות שהיא נהגה כל הדרך. ויש לי חתיכת בלוז של מוצאי שבת, חבל לכם על הזמן.

אז אני לא אכביר במילים, אני הולכת להתכרבל לי באיזו פינה ולבכות את תום החופש. למה, למה דברים טובים צריכים להגמר כ"כ מהר?

 

 

בנתיים עד שאתאושש קבלו תמונה של נועה צוללת בים הכחול והמדהים הזה שיש להם שם לאילתים.

  

נכתב על ידי , 5/5/2007 19:06  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)