לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

אין אדם שזקוק לחופש


יותר מזה שחזר ממנו זה עתה. כך שנו חכמים. ווואלה כמה שהם צדקו.

את היום הראשון שלי בעבודה אחרי החופש (אתמול היה איסרו חופש בשבילי) העברתי בפיהוקי ענק, ובהרהורים נוגים מה עשיתי בשעה זו שבוע  קודם, "עכשיו בדיוק היינו מסיימות את ארוחת הבוקר הענקית שלנו", ככה הרהרתי לי בסביבות השעה 10 בבוקר,

בשתיים נזכרתי בשרימפסים החמודים של המפלט האחרון, ובשתים וחצי דימיתי לחוש את השמש החמימה שוזפת את רגלי השמנמנות על שפת הבריכה, בין לבין, כשראשי עפוף בזכרונות נעימים נאלצתי לענות לעשרות הטלפונים שרק חיכו לרגע שאחזור למשרד בשביל להתקיף אותי בלי רחמים.

אני חושבת שיש לחוקק חוק האומר שאדם שחוזר מחופש לעולם לא יחזור מיד ליום עבודה מלא, אלא תמיד באופן הדרגתי, ביום הראשון לשעתיים בלבד, ביום השני שלוש שעות, וכך לאט לאט לגלוש ליום עבודה מלא בדיוק ביום שבו הוא אמור לצאת שוב לחופש וחוזר חלילה.

 

מה, לא ככה?   

נכתב על ידי , 7/5/2007 15:45  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)