לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

התאפקות בזמן אמת


לאורן יש מחר בחינת מתכונת במתמטיקה.

לאורך שלושת הימים האחרונים הוא למד נטו אולי שעה.

נכון לרגע זה הוא יושב עם חבר בגינה והם משוחחים על מתמטיקה, לא נראה לי שזה תופס לצורך העניין או יתרום משהו לרמת המוכנות שלו.

אני מודה, עד עכשיו ציוני הבגרות והמתכונות שלו לא משאירים לי מקום לתלונות, (טפו טפו טפו) וכשהוא אומר לי: "נדמה לי שעד עכשיו הוכחתי שהשיטה שלי עובדת" זה אמנם נשמע לי קצת חוצפני, אבל אני גם לא ממש יכולה להתווכח עם העובדה הזו.

ובכל זאת, אני יושבת פה, ומתאפקת לא לשאול, "תגיד מה עם הבחינה מחר" כי הבטחתי לעצמי שאני לא אשאל יותר. אחרי שבפעם האחרונה ששאלתי קיבלתי את התשובה ההיא.

מעניין לראות מה יקרה קודם, הוא יתיישב ללמוד או שהאיפוק שלי ישבר.

 

(היו לי אלף דברים אחרים לכתוב אבל איכשהו בכל פעם שאני מתכוונת להתיישב ולכתוב עובר לי החשק. לא יודעת למה.) 

 

נכתב על ידי , 12/5/2007 18:24  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)