לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

קשיים


אני רוצה לבכות. מכעס, מתסכול, מחוסר אונים.

לעיתים נראה שהמצב משתפר, הפער בין כאב לכאב גדל, ויותר ויותר שעות של חסד יש. אבל אז מגיעים וצצים קשיים מסוג אחר.

חוסר סבלנות של אורן למצב, למוגבלות. הוא רואה את החברים שלו, יוצאים מפה לבלות, ממשיכים את החיים והוא תקוע פה. עם היד המקובעת, עם הכאבים ועם אי הידיעה כמה זמן כל זה ימשך. מחר זה היום האחרון שלו עם נהג מלווה, הוא כ"כ חיכה ליום הזה שבו יוכל לקחת את האוטו לבד, ועכשיו לא ברור בכלל מתי הוא יוכל לנהוג. ואת כל התיסכולים האלו הוא מוציא כמובן עלינו. האנשים שהכי קרובים אליו.

ואני חלשה שכמותי, פתאום גיליתי שליכולת הספיגה שלי גם כן יש גבולות.

מסתבר שאפשר לריב גם עם ילד כואב. ואני שונאת את עצמי שאין לי מספיק סבלנות ואורך רוח, ואני שונאת את המציאות שנכפתה עלינו פתאום.

ואני רוצה לבכות.

חרא.

  

נכתב על ידי , 26/5/2007 17:33  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)