לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

תגובה לתגובה


חברים שלי.

איזה מזל יש לי שיש לי אתכם.

נורא קשה היה לי לענות לכם על התגובות לפוסט הקודם. הדבר היחיד שהתחשק לי לעשות זה למחוק אותו. לשכוח את איבוד השליטה הקטן שלי.

אבל אתם, כאלו חכמים, כ"כ צודקים. שמים אותי חזרה בפרופורציות.

עוד יהיו הרבה ימים כאלו, של ירידות, אבל יש, ועוד יהיו גם ימים של עליות.  

אני יודעת שלהגיד תודה, יכול להשמע  לפעמים סתמי כזה, אמירה מהירה שנשלפת מהיד למקלדת, אבל תאמינו לי כשאני אומרת לכם, הפעם התודה יוצאת לי מהלב ומהנשמה. בכל הכוונה האפשרית. וקבלו את התודה הזו, כאילו נאמרה לכל אחד ואחד מכם באופן אישי.

תודה.

 

נכתב על ידי , 27/5/2007 22:23  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)