לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

עדכון קצרצר


אתמול היינו בביקורת ראשונה אחרי השחרור מביה"ח. לא היה קל. כל התעסקות עם היד נורא מכאיבה והוצאת התפרים היתה פשוט רצח. 

אבל מה שחשוב בשורה התחתונה זה שהיד מתקדמת ע"פ הצפיות של הרופאים. הדרך עוד ארוכה, ולא ברור לנו לגמרי מה מצפה לנו בה, גם הרופאים לא יודעים או לא רוצים לתת לנו אבני דרך להמשך, הם רק חוזרים על הדבר האחד שהם אמרו מהתחלה, זה יהיה עוד סיפור מאוד ארוך וצריך סבלנות.

אני מקווה שככל שנתקדם בדרך הזו הסבל של אורן יפחת , זה ממש בלתי נסבל לראות אותו סובל ככה.

 

זהו, עכשיו אני מחכה לחבר שלו שיבוא להיות איתו ע"מ שאני אוכל לנסוע לעבודה, אני רוצה להגיד לכם שלמרות כל הקיטורים שלי על מקום העבודה שלי בשנים האחרונות, הם פשוט קדושים.  אני כ"כ ברת מזל שאני עובדת שם ולא במקום אחר. אפילו פעם אחת אף אחד לא שאל אותי מתי אני מתכוונת לחזור למישרה מלאה, וכולם מתקשרים רק בשביל לשאול מה נשמע להתעניין ולראות אם אפשר לעזור. כולם, מכל הדרגות מכל התפקידים. אנשים נהדרים.

 

וטליק, ברכות על 4 שנים. חתיכת דרך אה?   

נכתב על ידי , 31/5/2007 09:12  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)