לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

עוד יום


אני לא יודעת למה לפעמים נדמה לי שאני סופר מן או לפחות איזה גיבור על שיכול לשלוט בתנועה של הזמן, עכשיו תרוץ מהר עכשיו תעבור לאט. אחרי 46 שנה עוד לא הפנמתי את העובדה שהזמן עד כמה שירגיש יחסי, בתכלס הוא עובד תמיד באותו הקצב.

 

לפי הפרפרים שיש לי עכשיו בבטן אני יודעת שאני מתחילה לעכל את העובדה שאין לי שום סיכוי לעמוד בלוח הזמנים שהכנתי לעצמי להיום. אני לא יודעת מה חשבתי, שאצליח לרחף ממקום למקום? שאצליח לעצור את הזמן? איך התכוונתי להספיק בשמונה וחצי להיות עם נועה אצל הרופא (רופא מקצועי תור שנקבע כבר לפני חצי שנה ולא היה לי לב להזיז) וב10 עם אורן בתל השומר.

כשקבעתי את התור לאורן משום מה נראה היה לי הגיוני שאני אספיק. שמונה וחצי עם נועה, עד תשע נסיים, אני אשים אותה בביה"ס, ארוץ לקחת את אורן, ובסביבות תשע וחצי נצא לתל השומר. הלווווו מה עם הדרך? מה עם הפקקים? מה עם חניה? מה עם העובדה שבקופ"ח מזמינים לשמונה וחצי עשרה אנשים והרופא בכלל מגיע בתשע? איך בדיוק זה הצליח להראות לי הגיוני?

אני חושבת שצריך לאשפז אותי.

שיט.

טוב תחזיקו אצבעות (פמה תפסיקי לחייך) אני מתחילה בטיסה.  

נכתב על ידי , 4/6/2007 08:00  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)