לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

חוזרת לעצמי?


אחת מתופעות הלוואי של התאונה של אורן אצלי, בין החרדתיות המוגזמת, החזרה לעישון, הפסקת ההליכה היומית, היתה גם חוסר חשק מוחלט לבשל.

במשך שלושה שבועות לא שמתי סיר על הכיריים. התזונה שלנו התבססה על אוכל מוכן, ועל המנגל שדרש ממני רק לקנות בשר, לחתוך ירקות לסלט ולהעמיד את א' ליד האש.

היום, האחרי עוף בשום ודבש, לזניה צימחונית, אורז עם צימוקים ושקדים,דגים בלימון ועשבי תיבול, וקישועים ברסק עגבניות, (יש גם קישואים ברסק עגבניות אבל אותם אני שומרת לחבצלת)

 אני מביטה על השלל ומקווה שאולי זה סימן שאני מתחילה לחזור לעצמי.

ואם אכן זה קורה, האם יש סיכוי שאצליח שוב לעבור את יסוריי הגמילה מעישון, ולהעלות את עצמי על ההליכון?

ומי יודע, אולי אני אפילו אצליח להעביר איזו שעה בלי לחשוב על האסון הבא שעלול להתרחש עלינו.

ואחרי שכל אלו יקרו, יש לי בכלל תכניות מרחיקות לכת, כמו ביקור במספרה, קפה עם חברות, ובכלל כל מה שאצליח לדחוף בין מרפאות חוץ, פיזוטרפיה, ריפוי בעיסוק,  עבודה, בית.

ולחשוב שפעם, לפני שלושה שבועות חשבתי שהחיים שלי עמוסים. 

 

נכתב על ידי , 8/6/2007 12:26  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)